Feedback
I.D.: 104812784

FURNIZARE CONSUMABILE MEDICALE - ACORD CADRU 24 LUNI

Data publicarii
29.10.24
Coduri CPV
33140000 33141320 33141321 33141323 33141300 33194100 33141310 33141620 33194120 33141420 18424300 33141113 33141112 33141116 33141118 33141111 33141114 33141115 33141000 33141200 33198000 33141411 24322500 33141615 33141720 33141700 33171110 33157110 33124130 33750000 33141122 33141642 31711140 33141220 33141640 33141600 33793000 33192500 38437110 38437000 42122419 33194110 33171200 33141641 33181500 38910000 33141625 18444000 18143000
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
ACORD CADRU FURNIZARE CONUSMABILE MEDICALE - ACORD CADRU 24 LUNI - conform caiet de sarcini atasat si anexa nr. 1 la caietul de sarcini.CANTITATILE MINIME SI MAXIME ALE ACORDULUI CADRU SE REGASESC IN CAIETUL DE SARCINI.Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord-cadru, precum si cele care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cel...
ACORD CADRU FURNIZARE CONUSMABILE MEDICALE - ACORD CADRU 24 LUNI - conform caiet de sarcini atasat si anexa nr. 1 la caietul de sarcini.CANTITATILE MINIME SI MAXIME ALE ACORDULUI CADRU SE REGASESC IN CAIETUL DE SARCINI.Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord-cadru, precum si cele care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului-cadru se regasesc in anexa nr. 1.Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 18 ZILE.Autoritatea contractanta va raspunde in mod,consolidat, clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatii suplimentare in a 11-a zi fata de termenul limita de depunere a ofertelor.Produsele vor fi livrate in baza contractelor de achizitie publica ce se vor incheia in urma aplicarii procedurii si numai in baza comenzilor emise de autoritatea contractanta. Termenul de livrare se impune sa fie de maxim 48 de ore de la comanda transmisa pe fax/ email de catre achizitor. Nerespectarea termenului de livrare duce la rezilierea contractului. Produsele vor fi livrate cantitativ și calitativ la locul indicat de Autoritatea contractanta. Ofertantul va depune odata cu oferta tehnica si o Declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa ca se oblige sa livreze intreaga cantitate inscrisa intr-o comanda (NU PARTIAL), in 48 ore de la data primirii comenzii, cu specificatia ca un produs este considerat livrat in momentul in care acesta este acceptat de Autoritatea contractanta. Recepţia cantitativă şi calitativă a produsului se face la destinatia finala, respectiv Spitalul Municipal Campina - magazie materiale - SG. MAJ. EROU GRIGORE NICOLAE, nr. 4. În cazul constatării unor lipsuri cantitative sau diferenţe calitative, beneficiarul are dreptul să reclame aceasta prin intermediul achizitorului în termen de 48 de ore de la deschiderea coletului (coletelor) care contine (conţin) produsul iar furnizorul se obligă să completeze/ să înlocuiască produsul în termen de 24 de ore.Contractantul va ambala și eticheta produsele furnizate astfel încât să prevină orice daună sau deteriorare în timpul transportului acestora către destinația stabilită. Dacă este cazul, ambalajul trebuie prevăzut astfel încât să reziste, fără limitare, manipulării accidentale, expunerii la temperaturi extreme, sării și precipitațiilor din timpul transportului și depozitării în locuri deschise. În stabilirea mărimii și greutății ambalajului Contractantul va lua în considerare, acolo unde este cazul, distanta față de destinația finală a produselor furnizate și eventuala absență a facilităților de manipulare la punctele de tranzitare.Etichetarea produselor va respecta prevederile actelor normative in vigoare si va contine in mod obligatoriu urmatoarele:- Denumirea produsului- Codul produsului- Numele si adresa producatorului- Volumul produsului- Numarul lotului de fabricatie- Data de expirare- Conditii de stocare- Marcajul CETransportul și toate costurile asociate sunt în sarcina exclusivă a contractantului. Produsele vor fi asigurate împotriva pierderii sau deteriorării intervenite pe parcursul transportului și cauzate de orice factor extern.Contractantul este responsabil pentru livrarea în termenul agreat al produselor și se consideră că l-a luat în considerare toate dificultățile pe care le-ar putea întâmpina în acest sens și nu va invoca nici un motiv de întârziere sau costuri suplimentare.Documente de insotire ale produselor sunt urmatoarele:- factura fiscala- certificatul de conformitate si certificate de calitate CE- fise tehnice de securitate (unde este cazul)- prospect in limba romana- copia formularului de comanda
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu