Feedback
I.D.: 77301364

FURNIZARE CONSUMABILE MEDICALE - ACORD CADRU 12 LUNI

Data publicarii
14.01.23 Exista 162.089 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
33140000-3 33141000-0 33141300-3 33141320-9 33141112-8 18143000-3 33141114-2 33141128-3 33141323-0 33124130-5 33141122-1 33141641-5 33141642-2 33194120-3 38437110-1 33192500-7 33157110-9 33141411-4 38437000-7 33141111-1 33194100-7 33141113-4 33157800-3 33141220-8 33141200-2 33141615-4 33141720-3 33198000-4 33141700-7 33793000-5 31711140-6 33171200-1 24322500-2 33141115-9
Termenul limita pentru depunere:
24.02.23
Pretul estimativ:
36.562,00 RON - 1.279.015,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 14.01.23 Publicat la 21.01.23 Publicat la 01.02.23
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
ACORD CADRU FURNIZARE CONUSMABILE MEDICALE - ACORD CADRU 12 LUNI - conform caiet de sarcini atasat si anexa nr. 1 la caietul de sarcini. CANTITATILE MINIME SI MAXIME ALE ACORDULUI CADRU SE REGASESC IN CAIETUL DE SARCINI. Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord-cadru, precum si cele care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza s...
ACORD CADRU FURNIZARE CONUSMABILE MEDICALE - ACORD CADRU 12 LUNI - conform caiet de sarcini atasat si anexa nr. 1 la caietul de sarcini. CANTITATILE MINIME SI MAXIME ALE ACORDULUI CADRU SE REGASESC IN CAIETUL DE SARCINI. Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord-cadru, precum si cele care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului-cadru se regasesc in anexa nr. 1. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 20 zile. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare cu 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor, conform art. 161 din Legea 98 /2016. Produsele vor fi livrate in baza contractelor de achizitie publica ce se vor incheia in urma aplicarii procedurii si numai in baza comenzilor emise de autoritatea contractanta. Termenul de livrare se impune sa fie de maxim 48 de ore de la comanda transmisa pe fax/ email de catre achizitor. Nerespectarea termenului de livrare duce la rezilierea contractului. Un produs este considerat livrat când toate activităţile în cadrul contractului au fost realizate şi produsul, funcţionează la parametrii agreaţi şi este acceptat de Autoritatea contractantă.Produsele vor fi livrate cantitativ şi calitativ la locul indicat de Autoritatea contractanta. Ofertantul va depune odata cu oferta tehnica si o Declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa ca se oblige sa livreze intreaga cantitate inscrisa intr-o comanda (NU PARTIAL), in 48 ore de la data primirii comenzii, cu specificatia ca un produs este considerat livrat in momentul in care acesta este acceptat de Autoritatea contractanta. Recepţia cantitativă şi calitativă a produsului se face la destinatia finala, respectiv Spitalul Municipal Campina - magazie materiale, B-dul Carol I, Nr. 117. În cazul constatării unor lipsuri cantitative sau diferenţe calitative, beneficiarul are dreptul să reclame aceasta prin intermediul achizitorului în termen de 48 de ore de la deschiderea coletului (coletelor) care contine (conţin) produsul iar furnizorul se obligă să completeze/ să înlocuiască produsul în termen de 24 de ore. Contractantul va ambala şi eticheta produsele furnizate astfel încât să prevină orice daună sau deteriorare în timpul transportului acestora către destinaţia stabilită Dacă este cazul, ambalajul trebuie prevăzut astfel încât să reziste, fără limitare, manipulării accidentale, expunerii la temperaturi extreme, sării şi precipitaţiilor din timpul transportului şi depozitării în locuri deschise. În stabilirea mărimii şi greutăţii ambalajului Contractantul va lua în considerare, acolo unde este cazul, distanta faţă de destinaţia finală a produselor furnizate şi eventuala absenţă a facilităţilor de manipulare la punctele de tranzitare. Etichetarea produselor va respecta prevederile actelor normative in vigoare si va contine in mod obligatoriu urmatoarele: - Denumirea produsului - Codul produsului - Numele si adresa producatorului - Volumul produsului - Numarul lotului de fabricatie - Data de expirare - Conditii de stocare - Marcajul CE Transportul şi toate costurile asociate sunt în sarcina exclusivă a contractantului. Produsele vor fi asigurate împotriva pierderii sau deteriorării intervenite pe parcursul transportului şi cauzate de orice factor extern. Contractantul este responsabil pentru livrarea în termenul agreat al produselor şi se consideră că l-a luat în considerare toate dificultăţile pe care le-ar putea întâmpina în acest sens şi nu va invoca nici un motiv de întârziere sau costuri suplimentare. Documente de insotire ale produselor sunt urmatoarele: - factura fiscala - certificatul de conformitate si certificate de calitate CE - fise tehnice de securitate (unde este cazul) - prospect in limba romana - copia formularului de comanda
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu