Feedback
I.D.: 68217038

Furnizare consumabile imprimante (cartuş cerneală, cartuş toner, kit fotoconductori, unitate imagine, film transfer, folie laminator), prin încheierea unui contract de furnizare produse pe o perioadă de 8 luni, până la sfârşitul anului 2022.

Data publicarii
18.04.22 Exista 1.048.522 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30125000-1
Termenul limita pentru depunere:
03.05.22
Pretul estimativ:
110.000,00 RON - 110.000,00 RON
Documente participare:
  1. caiet sarcini consumabile imprimante.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţia de consumabile pentru imprimantele aflate în dotarea AFER, necesare desfăşurării în condiţii optime a activităţii în cadrul sediului central, Centrului de Testări Feroviare Făurei şi sediile celor 8 Inspectorate de Siguranţă Feroviară din ţară. În dotarea AFER există un număr de aproximativ 200 sisteme de imprimare (multe dintre ele fiind folosite şi pentru transmitere/recepţie fax) şi o imprimantă de carduri fo...
Achiziţia de consumabile pentru imprimantele aflate în dotarea AFER, necesare desfăşurării în condiţii optime a activităţii în cadrul sediului central, Centrului de Testări Feroviare Făurei şi sediile celor 8 Inspectorate de Siguranţă Feroviară din ţară. În dotarea AFER există un număr de aproximativ 200 sisteme de imprimare (multe dintre ele fiind folosite şi pentru transmitere/recepţie fax) şi o imprimantă de carduri folosită pentru emiterea Permiselor de mecanic de locomotivă conform modelului comunitar, cu ajutorul cărora se imprimă un volum considerabil de rapoarte, regulamente, certificate, autorizaţii, atestate întocmite şi eliberate, cât şi dosarele aferente lor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Furnizare carduri pentru permise de mecanic de locomotivă (personalizate şi securizate direct de producător), prin încheierea unui contract de furnizare produse pe o perioadă de 90 de zile 10.07.23
Serviciului de asistenta tehnica si service, revizii periodice, reparatii accidentale, reparatii componente si piese de schimb, reparatii planificate, precum si revizii de tip RT, R1, R2 si 2R2 pentru locomotiva tip LDH 1250 seria 283 18.08.17
Servicii de consultanţӑ şi supervizare a proiectӑrii şi execuţiei lucrӑrilor aferente obiectivului de investiţii "Lucrări în Staţiile C.F. Feteşti şi Ciulniţa, de pe linia de cale ferată Bucureşti – Constanţa"  
Contract de furnizare de software se va atribui unui singur operator economic pentru fiecare lot în parte, durata contractului aferent fiecărui lot este de la data atribuirii până la sfârşitul anului 2018, valoarea totală pe loturi (lot 1 şi lot 2) estimată în lei, fără TVA este de 377.200,00 lei, valoare totală, cu TVA de 488.868,00 lei, din care:  Pentru Lot 1 - "Pachet software procesare înregistrări aeriene provenite de la sistemul fotogrammetric LEICA ADS80/ Pachete software şi sisteme informatice", cod CPV 48000000-8, (Rev 2) – valoare 322.000 lei, fără TVA, valoare de 383.180,00 lei cu TVA.  Pentru Lot 2 -"Pachet software mozaicare imagini aeriene şi editare linii de mozaicare/Pachete software şi sisteme informatice", cod CPV 48000000-8, (Rev 2), – valoare 55.200 lei, fără TVA, valoare de 65.688 lei cu TVA.  
Servicii de reparatii la mijloacele auto Dacia Logan 1.4 (motorizare benzina) si Dacia Logan MCV (motorizare diesel) aflate în dotarea parcului propriu al D.G.P.M.B. finalizata prin încheierea de acorduri – cadru valabile pâna la 31.12.2016  
Contract de furnizare de software se va atribui unui singur operator economic pentru fiecare lot în parte, durata contractului aferent fiecărui lot este de la data atribuirii până la sfârşitul anului 2018, valoarea totală pe loturi (lot 1 şi lot 2) estimată în lei, fără TVA este de 377.200,00 lei, valoare totală, cu TVA de 488.868,00 lei, din care: ? Pentru Lot 1 - “Pachet software procesare înregistrări aeriene provenite de la sistemul fotogrammetric LEICA ADS80/ Pachete software şi sisteme informatice”, cod CPV 48000000-8, (Rev 2) – valoar 06.06.18
Servicii de reparatii la motocicletele BMW R 1200 RT, model 2006, aflate în dotarea parcului propriu al D.G.P.M.B. finalizat prin încheierea unui acord – cadru valabil pâna la 31.12.2016  
Sistemul Naţional Integrat de Introducere şi Actualizare a Informaţiilor legate de Evidenţa Persoanelor 08.05.19
Reparatie trecere la nivel km 569+230 linia 100 Orsova-Jimbolia, respectiv km 1+440 linia 217 Timisoara Est - Radna  
Servicii de deratizare si dezinsectie 12.08.19