Autoritatea contractanta urmareste achizitionarea unui Computer Tomograf cu Sistem Informatic Integrat Software&Hardware PACS
- 1 bucata - conform specificatiilor tehnice din caietul de sarcini, prinaplicarea unei proceduri de licitatie deschisa in
urma careia se va incheia un contract de furnizare pe o durata de 16 saptamani cu ofertantul declarat castigator. Autoritatea
contractanta va raspunde in mod cl...
Autoritatea contractanta urmareste achizitionarea unui Computer Tomograf cu Sistem Informatic Integrat Software&Hardware PACS
- 1 bucata - conform specificatiilor tehnice din caietul de sarcini, prinaplicarea unei proceduri de licitatie deschisa in
urma careia se va incheia un contract de furnizare pe o durata de 16 saptamani cu ofertantul declarat castigator. Autoritatea
contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 11-a zi inainte de data limita stabilita
pentru depunerea ofertelor, in masura in caresunt transmise in termenul precizat. Numărul de zile până la care se pot solicita
claricări înainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 20 zile.Procedura de atribuire a contractului de
achiziție publică este inițiată sub incidența prezentei clauze suspensive, în sensul căîncheierea contractului de achiziție
publică este condiționată de alocarea creditelor bugetare cu această destinație, semnareacontractului făcându-se cu respectarea
dispozițiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidențalegislației privind finanțele publice.Având
în vedere dispozițiile Legii 98/2016 privind achizițiile publice și H.G. nr. 395/2016, cu modificările și completările ulterioare,Autoritatea
Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câștigător numai în măsura în care fondurilenecesare
achiziției vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinație. În cazul în care, indiferent de motive,
creditele bugetare nu vor fi alocate, pe o perioada de 5 luni de la data aprobarii raportului procedurii, dar nu mai tarziu
de31.08.2024, procedura de atribuire se va anula de drept, în condițiile în care nu există o altă sursă de finanțare, în conformitate
cuprevederile art.212 alin.(1) lit.c) din Legea 98/2016 cu modificările și completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea
contractuluide achiziție publică. Ofertanții din cadrul acestei proceduri înțeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi
considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia
și indiferent dacăAutoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenței unui asemenea prejudiciu.Ofertanții din cadrul
acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-și întreaga răspundere în
raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situația descrisă. Perioada maxima pentru care operează clauza
suspensiva este de 5 luni, dar nu mai tarziu de 31.08.2024, astfel încât, in cazul in care condiția semnării contractului
de finanțare nu este îndeplinita, procedura de atribuire este anulata.”