Feedback
I.D.: 97916188

FURNIZARE CARTUSE TONER

Data publicarii
30.05.24 Exista 163.273 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30125100-2
Pretul estimativ:
332.495,00 RON - 332.495,00 RON
332.495,00 RON - 332.495,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractantă a decis încheierea pentru o perioadă de doi ani, respectiv pentru perioada mai 2024 – aprilie 2026, a unui acord - cadru cu un singur operator economic, preţurile unitare ale cartuşelor de toner fiind ferme pe toată durata acordului - cadru. În cadrul duratei de valabilitate a acordului - cadru autoritatea contractantă va încheia contracte subsecvente în funcţie de necesităţile pe care le are şi î...
Autoritatea contractantă a decis încheierea pentru o perioadă de doi ani, respectiv pentru perioada mai 2024 – aprilie 2026, a unui acord - cadru cu un singur operator economic, preţurile unitare ale cartuşelor de toner fiind ferme pe toată durata acordului - cadru. În cadrul duratei de valabilitate a acordului - cadru autoritatea contractantă va încheia contracte subsecvente în funcţie de necesităţile pe care le are şi în condiţiile existenţei fondurilor bugetare alocate de la bugetul local. Acordul-cadru şi contractele subsecvente se vor încheia cu ofertantul a cărui ofertă a fost declarată admisibilă şi s-a clasat pe primul loc în urma aplicării criteriului de atribuire. Contractele subsecvente se vor atribui fără reluarea competiţiei. Facturarea şi transmiterea facturilor fiscale se va face exclusiv prin sistemul naţional privind factura electronică RO e-Factura. Modificarea acordului-cadru, se va putea face în temeiul art. 221 din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, în cazul achiziţionării de către autoritatea contractantă a unor echipamente informatice noi, ce folosesc cartuşe de tonere care nu fac obiectul acestei proceduri de atribuire. În aceste condiţii, pentru noile cartuşe de toner/unităţi de colectare toner rezidual, autoritatea contractantă va solicita operatorului economic o ofertă de preţ pentru noile consumabile precum şi o analiză a preţurilor de pe piaţă pentru acestea, astfel încât să se asigure cel mai bun raport calitate-preţ. Modificările care pot interveni asupra clauzelor acordului - cadru nu pot în niciun caz să aducă modificări substanţiale termenilor şi condiţiilor stabilite iniţial prin acesta. Modificarea acordului – cadru nu va privi revizuirea preţurilor ofertate de operatorul economic prin oferta sa tehnico - financiară, preţurile unitare rămânând ferme pe toată durata de valabilitate a acordului - cadru. Modificarea acordului-cadru se va putea face şi ca urmare a aplicării directe a prevederilor acestuia, doar în cazul în care intervin modificări privind îndreptarea unor erori materiale. Modificarea acordului - cadru se va putea face numai cu acordul ambelor părţi, în scris, prin act adiţional. Partea care va solicita modificarea acordului - cadru va avea obligatia de a notifica cealaltă parte, în scris, în termen de maxim 5 zile lucrătoare de la data la care a intervenit situaţia ce va putea conduce la modificarea acordului - cadru. Următoarele situaţii nu vor constitui un motiv de amendare a acordului-cadru/contractului subsecvent: în cazul în care producătorul consumabilului a modificat denumirea comercială a unor produse sau unele produse ofertate iniţial nu se mai produc/nu se mai comercializează. Furnizorul va aduce în scris la cunoştinţa autorităţii contractante acest lucru, precizând noile denumiri ale produselor sau după caz noile produse pe care le poate furniza în condiţiile respectării cerinţelor impuse prin documentaţia de atribuire, noile produse având cel puţin aceleaşi caracteristici tehnice şi fiind furnizate la preţurile pentru produsele ofertate iniţial. Autoritatea contractantă îşi rezervă posibilitatea prelungirii duratei acordului-cadru cu încă 4 (patru) luni, perioadă în care, în condiţiile existenţei fondurilor bugetare va suplimenta cantitatea şi implicit, valoarea maximă a acordului-cadru cu 25%. Modificarea acordului - cadru se va putea face numai cu acordul ambelor părţi, în scris, prin act adiţional. Partea care va solicita modificarea acordului - cadru va avea obligatia de a notifica cealaltă parte, în scris, în termen de maxim 5 zile lucrătoare de la data la care a intervenit situaţia ce va putea conduce la modificarea acordului - cadru.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de curatenie  
Acord-cadru de prestare a serviciilor de tipărire a unor tipărituri necesare A.C. pentru diverse campanii, adresate cetăţenilor în calitate de contribuabili privind plata impozitelor şi taxelor locale ce se fac venituri la bugetul local al Municipiului Constanţa, precum şi a altor tipărituri pentru diverse alte utilizări ale autorităţii contractante care vor interveni pe parcursul anilor 2023-2024  
SERVICII DE CURATENIE  
Servicii de transport, pază şi depozitare a valorilor monetare şi servicii de monitorizare şi revizie a sistemelor de detecţie, semnalizare şi alarmare în caz de efracţie şi intervenţia echipajelor mobile şi intervenţii la cerere şi furnizare şi înlocuire diverse piese de schimb şi consumabile pentru sistemele de detecţie, semnalizare şi alarmare în caz de efracţie  
Acord –cadru “Achiziţie de combustibil sub formă de bonuri valorice carburant pentru autovehicule", pe patru loturi. 27.07.20
FURNIZARE CARTUSE TONERE SI UNITATI COLECTARE TONER REZIDUAL  
Furnizare de dezinfectanti 18.10.21
Furnizare de dezinfectanti 01.07.21
Furnizare de dezinfectanti 01.07.21
Servicii prestate de către entităţi juridice specializate în vederea achiziţionării de către Autoritatea Navală Română a biletelor de avion pentru zboruri interne şi/sau internaţionale, în funcţie de necesităţile concrete Operatorul economic va putea solicita clarificări în termen de 5 zile înainte de data de limită de depunere a ofertelor, entitatea contractantă răspunzând în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare /informaţiilor suplimentare în a-4-a zi dinainte de termenul limită de depunere a ofertelor. 22.04.19