Feedback
I.D.: 97916188

FURNIZARE CARTUSE TONER

Data publicarii
30.05.24 Exista 170.380 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30125100-2
Pretul estimativ:
332.495,00 RON - 332.495,00 RON
332.495,00 RON - 332.495,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractantă a decis încheierea pentru o perioadă de doi ani, respectiv pentru perioada mai 2024 – aprilie 2026, a unui acord - cadru cu un singur operator economic, preţurile unitare ale cartuşelor de toner fiind ferme pe toată durata acordului - cadru. În cadrul duratei de valabilitate a acordului - cadru autoritatea contractantă va încheia contracte subsecvente în funcţie de necesităţile pe care le are şi î...
Autoritatea contractantă a decis încheierea pentru o perioadă de doi ani, respectiv pentru perioada mai 2024 – aprilie 2026, a unui acord - cadru cu un singur operator economic, preţurile unitare ale cartuşelor de toner fiind ferme pe toată durata acordului - cadru. În cadrul duratei de valabilitate a acordului - cadru autoritatea contractantă va încheia contracte subsecvente în funcţie de necesităţile pe care le are şi în condiţiile existenţei fondurilor bugetare alocate de la bugetul local. Acordul-cadru şi contractele subsecvente se vor încheia cu ofertantul a cărui ofertă a fost declarată admisibilă şi s-a clasat pe primul loc în urma aplicării criteriului de atribuire. Contractele subsecvente se vor atribui fără reluarea competiţiei. Facturarea şi transmiterea facturilor fiscale se va face exclusiv prin sistemul naţional privind factura electronică RO e-Factura. Modificarea acordului-cadru, se va putea face în temeiul art. 221 din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, în cazul achiziţionării de către autoritatea contractantă a unor echipamente informatice noi, ce folosesc cartuşe de tonere care nu fac obiectul acestei proceduri de atribuire. În aceste condiţii, pentru noile cartuşe de toner/unităţi de colectare toner rezidual, autoritatea contractantă va solicita operatorului economic o ofertă de preţ pentru noile consumabile precum şi o analiză a preţurilor de pe piaţă pentru acestea, astfel încât să se asigure cel mai bun raport calitate-preţ. Modificările care pot interveni asupra clauzelor acordului - cadru nu pot în niciun caz să aducă modificări substanţiale termenilor şi condiţiilor stabilite iniţial prin acesta. Modificarea acordului – cadru nu va privi revizuirea preţurilor ofertate de operatorul economic prin oferta sa tehnico - financiară, preţurile unitare rămânând ferme pe toată durata de valabilitate a acordului - cadru. Modificarea acordului-cadru se va putea face şi ca urmare a aplicării directe a prevederilor acestuia, doar în cazul în care intervin modificări privind îndreptarea unor erori materiale. Modificarea acordului - cadru se va putea face numai cu acordul ambelor părţi, în scris, prin act adiţional. Partea care va solicita modificarea acordului - cadru va avea obligatia de a notifica cealaltă parte, în scris, în termen de maxim 5 zile lucrătoare de la data la care a intervenit situaţia ce va putea conduce la modificarea acordului - cadru. Următoarele situaţii nu vor constitui un motiv de amendare a acordului-cadru/contractului subsecvent: în cazul în care producătorul consumabilului a modificat denumirea comercială a unor produse sau unele produse ofertate iniţial nu se mai produc/nu se mai comercializează. Furnizorul va aduce în scris la cunoştinţa autorităţii contractante acest lucru, precizând noile denumiri ale produselor sau după caz noile produse pe care le poate furniza în condiţiile respectării cerinţelor impuse prin documentaţia de atribuire, noile produse având cel puţin aceleaşi caracteristici tehnice şi fiind furnizate la preţurile pentru produsele ofertate iniţial. Autoritatea contractantă îşi rezervă posibilitatea prelungirii duratei acordului-cadru cu încă 4 (patru) luni, perioadă în care, în condiţiile existenţei fondurilor bugetare va suplimenta cantitatea şi implicit, valoarea maximă a acordului-cadru cu 25%. Modificarea acordului - cadru se va putea face numai cu acordul ambelor părţi, în scris, prin act adiţional. Partea care va solicita modificarea acordului - cadru va avea obligatia de a notifica cealaltă parte, în scris, în termen de maxim 5 zile lucrătoare de la data la care a intervenit situaţia ce va putea conduce la modificarea acordului - cadru.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu