Contract de achizitie care are ca obiect furnizare carburanti pentru parcul auto propriu al Municipiului Gheorgheni pe anul 2017 Cod CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb 09134200-9 – Motorina I. Descrierea necesitatilor: • Alimentarea cu motorina si benzina respectiv achizitionarea de servicii si bunuri conexe* pe baza de carduri de credit carburanti auto, identificabile dupa nr. de înmatriculare auto a Municipiului Gheorgh...
Contract de achizitie care are ca obiect furnizare carburanti pentru parcul auto propriu al Municipiului Gheorgheni pe anul 2017 Cod CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb 09134200-9 – Motorina I. Descrierea necesitatilor: • Alimentarea cu motorina si benzina respectiv achizitionarea de servicii si bunuri conexe* pe baza de carduri de credit carburanti auto, identificabile dupa nr. de înmatriculare auto a Municipiului Gheorgheni, respectiv în recipient, elaborate pe baza unei identificari prealabile din partea beneficiarului, cu posibilitatea de modificare a a cestora; • Furnizorul sa poata aproviziona autovehiculele pentru parcul auto propriu de la pompa din perimetrul si din afara UAT Gheorgheni, inclusiv în afara tarii; • Facturare lunara; • Nesolicitare de garantii de catre nici o parte; • Posibilitatea accesarii unei pagini de internet (oferta pentru Fleet Online Services) prin care se poate obtine: • situatia detaliata a tuturor achizitiilor efectuate cu fiecare card aflat in utilizarea sa, • datele facturilor emise, desfasuratoarele aferent • dreptul Clientului de a administra online cardurile sale • posibilitatea de modificare a plafonului lunar prin solicitare cu acces informatic Valoarea estimata totala a achizitiei: 58.833,33 Ron fara T.V.A., conform Situatiei privind necesarul de carburant pe anul 2017 cu nr. 17519/15.12.2016, atasat prezentei. Perioada de contractare: 12 luni ___________________ *conexe: servicii de drum (vignete, taxe de drum), uleiuri, amtigel, servicii spalatorie si curatatorie auto, piese de schimb si accesorii auto, Produse Shop. Criteriul de atribuire a achizitiei: pretul cel mai scazut (conform art.187, alin. 3, lit. a) din Legea 98/2016) pentru oferta care respecta specificatiile solicitate în Caietul de sarcini. Data limita pentru transmiterea ofertelor este 23.12.2016. Ofertele pot fi transmise prin SEAP, e-mail, la adresa: duka.emese@gheorgheni.ro, posta, curier sau depuse personal la adresa achizitorului: 535500 Gheorgheni, Piata Libertatii nr.27, jud.Harghita. Lânga oferta financiara se vor prezenta urmatoarele documente: • model contract Informatii privind documentatia sau alte informatii privind solicitarea de oferte se pot obtine pe adresa de e-mail duka.emese@gheorgheni.ro, sau prin fax. 0266364753, pâna la data limita pentru depunerea ofertelor. Durata contractului: Contractul se va încheia pâna la data de 31.12.2017.