Feedback
I.D.: 88715614

Furnizare calculatoare si imprimante în cadrul proiectului “ EXTINDERE, MODERNIZARE ŞI DOTARE CU ECHIPAMENTE ŞI APARATURĂ MEDICALĂ A AMBULATORIULUI SPITALULUI MUNICIPAL VATRA DORNEI"

Data publicarii
31.10.23 Exista 37.749 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30141200-1 30232110-8
Termenul limita pentru depunere:
05.12.23
Pretul estimativ:
87.000,00 RON - 87.000,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1194930.pdf
  2. 02. Caiet de sarcini - se
  3. 03.Formulare - se
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului de achiziţie constă în achiziţionarea : 1. Imprimantă multifuncţională– 17 buc (FT 3) 2. Calculatoare – 20 buc (FT 162) În conformitate cu art. 160 din Legea 98/2016, operatorii economici au dreptul de a solicita clarificări în legătură cu prezenta documentaţie de atribuire, prin intermediul SICAP, cu minim 20 zile anterior termenului limită de depunere a ofertelor, prin accesarea secţiunii ,,Solicităr...
Obiectul contractului de achiziţie constă în achiziţionarea : 1. Imprimantă multifuncţională– 17 buc (FT 3) 2. Calculatoare – 20 buc (FT 162) În conformitate cu art. 160 din Legea 98/2016, operatorii economici au dreptul de a solicita clarificări în legătură cu prezenta documentaţie de atribuire, prin intermediul SICAP, cu minim 20 zile anterior termenului limită de depunere a ofertelor, prin accesarea secţiunii ,,Solicitări de clarificare / Întrebări". La introducerea titlului şi conţinutului întrebării, nu se va indica/prezenta identitatea operatorului economic. În conformitate cu art. 161 din Legea 98/2016, în măsura în care solicitările de clarificări sau de informaţii suplimentare au fost adresate în termenul prevăzut, autoritatea contractantă va publica răspunsurile, însoţite de întrebările aferente, şi/sau informaţiile suplimentare, în SICAP, ataşate anunţului de participare în secţiunea ,,Listă clarificări, notificări şi decizii", cu 13 zile înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor, luând măsuri pentru a nu dezvălui identitatea ofertanţilor care au solicitat clarificările sau informaţiile suplimentare respective. Autoritatea contractantă va solicita ofertantului clasat pe primul loc, după aplicarea criteriului de atribuire să prezinte documente justificative prin care să demonstreze îndeplinirea criteriilor de calificare şi selecţie, în conformitate cu informaţiile cuprinse în DUAE. Conform art. 66, alin. (1) din HG 395/2016, în situaţia în care ofertantul clasat pe primul loc nu demonstrează în mod corespunzător îndeplinirea integrală a tuturor criteriilor, autoritatea contractantă solicită ofertantului clasat pe locul următor să depună toate documentele justificative, în scopul verificării îndeplinirii criteriilor de calificare. În cazul în care documentele prezentate de către operatorii economici sunt incomplete sau în cazul în care există neclarităţi, Autoritatea contractantă are dreptul de a solicita ofertanţilor clarificări, precizări, completări ale documentelor. Acestea vor fi adresate prin intermediul SICAP, în secţiunea ,,Solicitări de clarificare/Întrebări". Autoritatea contractantă nu are dreptul ca prin clarificările/completările solicitate să determine modificarea cerinţelor şi elementelor esenţiale stabilite în documentaţia de atribuire.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Furnizare echipamente şi aparatură medicală aferente obiectivului de investiţii “ EXTINDERE, MODERNIZARE ŞI DOTARE CU ECHIPAMENTE ŞI APARATURĂ MEDICALĂ A AMBULATORIULUI SPITALULUI MUNICIPAL VATRA DORNEI" 21.08.23
Furnizare echipamente şi aparatură medicală aferente obiectivului de investiţii “ EXTINDERE, MODERNIZARE ŞI DOTARE CU ECHIPAMENTE ŞI APARATURĂ MEDICALĂ A AMBULATORIULUI SPITALULUI MUNICIPAL VATRA DORNEI" 16.10.23
Furnizare echipamente şi aparatură medicală aferente obiectivului de investiţii “ EXTINDERE, MODERNIZARE ŞI DOTARE CU ECHIPAMENTE ŞI APARATURĂ MEDICALĂ A AMBULATORIULUI SPITALULUI MUNICIPAL VATRA DORNEI" 16.10.23
Furnizare echipamente şi aparatură medicală aferente obiectivului de investiţii “ EXTINDERE, MODERNIZARE ŞI DOTARE CU ECHIPAMENTE ŞI APARATURĂ MEDICALĂ A AMBULATORIULUI SPITALULUI MUNICIPAL VATRA DORNEI" 26.03.24
Furnizare echipamente și aparatură medicală aferente obiectivului de investiții “ EXTINDERE, MODERNIZARE ȘI DOTARE CU ECHIPAMENTE ȘI APARATURĂ MEDICALĂ A AMBULATORIULUI SPITALULUI MUNICIPAL VATRA DORNEI” 26.03.24
Furnizare echipamente și aparatură medicală aferente obiectivului de investiții “ EXTINDERE, MODERNIZARE ȘI DOTARE CU ECHIPAMENTE ȘI APARATURĂ MEDICALĂ A AMBULATORIULUI SPITALULUI MUNICIPAL VATRA DORNEI”  
Achiziţia de echipamente de protecţie în cadrul proiectului "CONSOLIDAREA CAPACITATII UNITATILOR DE INVATAMANT DE STAT DIN VATRA DORNEI, DE GESTIONARE A SITUATIEI DE PANDEMIE" 08.09.22
Achiziţia de echipamente de protecţie în cadrul proiectului "CONSOLIDAREA CAPACITATII UNITATILOR DE INVATAMANT DE STAT DIN VATRA DORNEI, DE GESTIONARE A SITUATIEI DE PANDEMIE" 08.09.22
Furnizare dotări în cadrul proiectului "Reabilitare infrastructura sociala si urbana, Oraş Dolhasca, Judeţul Suceava" 27.04.23
Furnizare dotări aferente obiectivului de investiţii “ CONSTRUCŢIA SI ECHIPAREA INFRASTRUCTURII EDUCATIONALE A UNUI CORP DE CLADIRE NOU AL LICEULUI TEHNOLOGIC VASILE DEAC DIN VATRA DORNEI, JUDET SUCEAVA" 17.07.23