Feedback
I.D.: 60613028

Furnizare calculatoare de birou

Data publicarii
06.09.21 Exista 1.084.088 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30141200-1
Termenul limita pentru depunere:
09.09.21
Pretul estimativ:
74.280,72 RON - 74.280,72 RON
Documente participare:
  1. Caiet de sarcini calculatoare-semnat.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Furnizare produse conform cerinteleor minime si obligatorii prevazute in caietul de sarcini anexat.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
FURNIZARE BONURI DE CONFIRMARE 18.06.21
Furnizare scule de mână 30.08.21
Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de mobilier birou (cod CPV: 39100000-3) - Lot 1, scaune (cod CPV: 39100000-3) – Lot 2, cuiere şi dulap metalic (cod CPV: 39100000-3) – Lot 3 şi stand mobil telescopic pentru ecrane LED sau LCD (cod CPV: 39153000-9) – Lot 4, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini. 14.07.20
Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea de mobilier birou (cod CPV: 39100000-3) 24.09.19
Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de mobilier birou (cod CPV: 39100000-3) - Lot 1, scaune (cod CPV: 39100000-3) – Lot 2, cuiere şi rafturi metalice – Lot 3 (cod CPV: 39100000-3) - sediul central ANCOM 19.08.19
Contract de furnizare anvelope pentru autovehiculele ANCOM DR Cluj 11.03.20
Contracte de furnizare având ca obiect livrarea de sisteme de supraveghere video şi control acces pentru Direcţiile Regionale Bucureşti (DRB), Iaşi (DRI) şi Timiş (DRT) - coduri CPV: 32323500-8 şi 42961100-1 şi un sistem de alarmă la incendiu pentru Direcţia Regională Timiş (DRT) - cod CPV: 31625200-5, inclusiv proiectarea şi avizarea, instalarea, configurarea şi punerea în funcţiune a acestora, precum şi instruirea personalului autorităţii contractante, împărṭite pe 4(patru) loturi, după cum urmează: LOT nr. 1: – 1 (un) Sistem de supraveghere video şi control acces pentru Direcţia Regională Bucureşti, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini; LOT nr.2: – 1 (un) Sistem de supraveghere video şi control acces pentru Direcţia Regională Iaşi, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini; LOT nr.3: – 1 (un) Sistem de supraveghere video şi control acces pentru Direcţia Regională Timiş, în con  
Contract de furnizare a 450 (patrusutecincizeci) de calculatoare portabile (cod CPV: 30213100-6),în conformitate cu configuratia si cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini. 04.11.13
Contract furnizare mobilier pentru ANCOM DR CLUJ 19.09.19
Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea de mobilier birou (cod CPV: 39100000-3) - Lot 1 si scaune (cod CPV: 39100000-3) – Lot 2, in conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini. 31.07.17