În conformitate cu strategia Companiei pentru 2019 - 2020 în ceea ce priveşte modernizarea unor intersecţii existente, respectiv semaforizarea unor intersecţii noi, total aproximativ 200 intersecţii, precum şi service/mentenanţă, este necesară achiziţionarea de cablu teflonat 1 x 1,5 mm prin încheierea unui acord cadru pe o perioadă de 2 ani şi încheierea de contracte subsecvente în funcţie de necesităţi.Cablul teflonat es...
În conformitate cu strategia Companiei pentru 2019 - 2020 în ceea ce priveşte modernizarea unor intersecţii existente, respectiv semaforizarea unor intersecţii noi, total aproximativ 200 intersecţii, precum şi service/mentenanţă, este necesară achiziţionarea de cablu teflonat 1 x 1,5 mm prin încheierea unui acord cadru pe o perioadă de 2 ani şi încheierea de contracte subsecvente în funcţie de necesităţi.Cablul teflonat este necesar pentru modernizarea unor intersecţii existente, precum şi semaforizarea unor intersecţii noi, fiind utilizat pentru confecţionarea senzorilor inductivi instalaţi în partea carosabilă. Senzorii inductivi sunt necesari pentru a detecta trecerea autovehiculelor, aspect ce influenţează funcţionarea sistemului de management inteligent al traficului. Produsul este utilizat pentru confecţionarea senzorilor inductivi instalaţi în partea carosabilă. Senzorii inductivi sunt necesari pentru a detecta trecerea autovehiculelor, aspect ce influenţează funcţionarea sistemului de management inteligent al traficului. Senzorii inductivi sunt echipamente cu o funcţie tehnică bine definită. Cerinţele pentru cablul din care va fi confecţionat senzorul inductiv sunt determinate în principal de expunerea mecanică şi termică, expuneri care au în special influenţă asupra rezistenţei de izolaţie. În plus, influenţele cauzate de umiditate şi rezistenţa la substanţe chimice precum şi solvenţi (ulei, combustibil, sare de drum etc.) reprezintă un factor important de care trebuie ţinut cont. Expunerea mecanică rezultă din curbele cauzate de colţurile senzorului. De aceea, trebuie respectată raza minimă de îndoire a cablului utilizat pentru senzor. De asemenea, deformările în special în zona de trafic (cauzate de frânarea bruscă şi accelerarea vehiculelor), trebuie să fie luate în considerare deoarece produc o deformare a părţii carosabile. Din această cauză există cerinţe ridicate pentru stabilitatea mecanică a izolaţiei cablului din care este confecţionat senzorul