Feedback
I.D.: 84691010

Furnizare bunuri in cadrul proiectului " CONSTRUIRE DISPENSAR MEDICAL IN LOC ZIMBOR, COMUNA ZIMBOR, JUDEŢUL SĂLAJ"

Data publicarii
17.07.23 Exista 59.456 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
33190000-8 33100000-1 33112200-0 33123200-0 33168100-6 33182100-0
Termenul limita pentru depunere:
31.07.23
Pretul estimativ:
618.440,00 RON - 618.440,00 RON
Documente participare:
  1. Caiet de sarcini semnat 1s-signed.pdf
  2. Fise tehnice s.pdf
  3. 2. Modele formulare.doc
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste incredintarea contractului de furnizare bunuri in cadrul proiectului "CONSTRUIRE DISPENSAR MEDICAL IN LOC ZIMBOR, COMUNA ZIMBOR, JUDEŢUL SĂLAJ". Valoarea estimata a achizitiei este de 618.440,00 lei fara TVA. Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a efectua modificari ale contractului in temeiul art. 221 din Legea 98/2016 cu privire la urma...
In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste incredintarea contractului de furnizare bunuri in cadrul proiectului "CONSTRUIRE DISPENSAR MEDICAL IN LOC ZIMBOR, COMUNA ZIMBOR, JUDEŢUL SĂLAJ". Valoarea estimata a achizitiei este de 618.440,00 lei fara TVA. Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a efectua modificari ale contractului in temeiul art. 221 din Legea 98/2016 cu privire la urmatoarele aspecte: • Modificari ale duratei de livrare ca urmare a aparitiei unor elemente independente de vointa Achizitorului sau Contractantului (cutremurele, inundatiile, alunecarile de teren, incendiile, razboaiele, revolutiile, pandemiile, epidemiile, decesul persoanelor responsabile, imbolnaviri, imposibilitatii furnizarii produselor din motive care nu pot fi controlate de catre contractant, reducerile bugetare, nealocarea de catre finantatorul proiectului a sumelor necesare etc); modificari legislative sau de norme tehnice/stasuri/normative/standarde; • modificari ale caracteristicilor tehnice ale produselor (numai atunci cand noile caracteristici sunt cel putin egale sau superioare caracteristicilor tehnice stabilite initial); modificari generate de cerinte ale autoritatilor de mediu; modificari generate de autoritati locale/centrale, cerute prin diverse avize/acorduri/autorizatii; • modificari generate de includerea de noi subcontractanti si/sau inlocuirea subcontractantilor initiali; modificari generate de inlocuirea/schimbarea contractantului; • De asemenea, in sensul art. 221 din Legea 98/2016, Autoritatea Contractanta poate prelungi durata contractului de achizitie publica. Durata contractului este de 37 luni de la data mentionata in Ordinul de incepere a executarii contractului, si este formata din perioada de timp necesara pentru livrare (1 luna) si termenul de garantie acordat bunurilor (36 luni). Nota: Conform prevederilor art. 161 alin. (1) si (2) din Legea nr. 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/ informaţiilor suplimentare adresate de operatorii economici, cu 6 zile înainte de data limita de depunerea ofertelor, în măsura in care solicitările de clarificări sunt transmise Autorităţii contractante cu cel puţin 9 zile înainte de data limita de depunerea ofertelor (termen conform art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare), precizat la cap. I.1. din Fisa de date (9 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor)
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Executie de lucrari în cadrul proiectului “ MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 58 ZIMBOR - DOLU - SÂNCRAIU ALMAŞULUI ŞI STRĂZI ÎN COMUNA ZIMBOR, JUDEŢUL SĂLAJ ” 10.08.18
FURNIZARE MICROBUZ PENTRU TRANSPORTUL ELEVILOR IN COMUNA LOZNA, JUDEŢUL SĂLAJ 24.11.21
FURNIZARE MICROBUZ PENTRU TRANSPORTUL ELEVILOR IN COMUNA LOZNA, JUDEŢUL SĂLAJ 24.11.21
Furnizare tractor cu echipamente accesorii (remorca si vidanja) in cadrul proiectului "ACHIZITIE TRACTOR CU ACCESORII IN VEDEREA DOTARII SERVICIULUI PUBLIC DE LUCRARI PUBLICE IN COMUNA GARBOU, JUDETUL SALAJ " 10.07.20
Furnizare tractor cu echipamente accesorii (remorca) in cadrul proiectului "FURNIZARE TRACTOR CU REMORCĂ ÎN VEDEREA DOTĂRII SERVICIULUI PUBLIC DE DESZĂPEZIRE, ÎNTREŢINERE ŞI SALUBRIZARE SPAŢII PUBLICE A COMUNEI SURDUC, JUDEŢUL SĂLAJ" 06.09.21
Furnizare tractor cu echipamente accesorii ( încărcător frontal, lamă de zăpadă, tocătoare crengi cu brat articulat) in cadrul proiectului "ACHIZIŢIE TRACTOR CU ÎNCĂRCĂTOR FRONTAL, LAMĂ DE ZĂPADĂ ŞI TOCĂTOARE CRENGI CU BRAŢ ARTICULAT" 14.01.22
Furnizare tractor cu echipamente accesorii (remorca) in cadrul proiectului "FURNIZARE TRACTOR CU REMORCĂ ÎN VEDEREA DOTĂRII SERVICIULUI PUBLIC DE DESZĂPEZIRE, ÎNTREŢINERE ŞI SALUBRIZARE SPAŢII PUBLICE A COMUNEI SURDUC, JUDEŢUL SĂLAJ" 25.06.21
Furnizare tractor cu echipamente accesorii in cadrul proiectului "ACHIZIŢIE TRACTOR CU ACCESORII PENTRU COMUNA IP, JUDEŢUL SĂLAJ" 14.09.21
Furnizare tractor cu echipamente accesorii in cadrul proiectului "ACHIZIŢIE TRACTOR CU ACCESORII PENTRU COMUNA IP, JUDEŢUL SĂLAJ" 29.07.21
Furnizare tractor cu echipamente accesorii in cadrul proiectului "ACHIZIŢIE TRACTOR CU ACCESORII PENTRU COMUNA IP, JUDEŢUL SĂLAJ" 29.07.21