In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de achizitie publica avand ca obiect: Furnizare buldoexcavator cu accesorii in cadrul proiectului „DOTAREA SERVICIULUI PENTRU SITUATII DE URGENTA CU BULDOEXCAVATOR, COMUNA FOLTESTI, JUDETUL GALATI” Valoarea estimata totala este 325.163,30 lei fara TVA. Autoritatea contractantă intentioneaza sa achizitioneze: un buldoexcavat...
In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de achizitie publica avand ca obiect: Furnizare buldoexcavator cu accesorii in cadrul proiectului „DOTAREA SERVICIULUI PENTRU SITUATII DE URGENTA CU BULDOEXCAVATOR, COMUNA FOLTESTI, JUDETUL GALATI” Valoarea estimata totala este 325.163,30 lei fara TVA. Autoritatea contractantă intentioneaza sa achizitioneze: un buldoexcavator cu accesorii: lama de zapada, cupa excavare 300mm, 600mm, furci stivuire pe cupa incarcator.
Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a efectua modificari ale contractului in temeiul art. 221 din Legea 98/2016 cu privire la urmatoarele aspecte: Modificari ale duratei de livrare ca urmare a aparitiei unor elemente independente de vointa Achizitorului sau Contractantului (cutremurele, inundatiile, alunecarile de teren, incendiile, razboaiele, revolutiile, decesul persoanelor responsabile, imbolnaviri, imposibilitatii furnizarii produselor din motive care nu pot fi controlate de catre contractant, reducerile bugetare, nealocarea de catre finantatorul proiectului a sumelor necesare etc); modificari legislative sau de norme tehnice/stasuri/normative/standarde; modificari ale caracteristicilor tehnice ale produselor (numai atunci cand noile caracteristici sunt cel putin egale sau superioare caracteristicilor tehnice stabilite initial); modificari generate de cerinte ale autoritatilor de mediu; modificari generate de autoritati locale/centrale, cerute prin diverse avize/acorduri/autorizatii; modificari generate de includerea de noi subcontractanti si/sau inlocuirea subcontractantilor initiali; modificari generate de inlocuirea/schimbarea contractantului; De asemenea, in sensul art. 221 din Legea 98/2016, Autoritatea Contractanta poate prelungi durata contractului de achizitie publica. Termenul limita la care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, venite din partea operatorilor economici, este de 3 zile inainte data limita de depunerea a ofertelor ce se va mentionata in anuntul de participare asociat. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 5.