Feedback
I.D.: 36626432

Furnizare „Articole de menaj”, cod CPV„39224000-8” - Mături, perii şi alte articole de diverse tipuri

Data publicarii
18.06.19 Exista 71.961 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39224000-8
Termenul limita pentru depunere:
21.06.19
Pretul estimativ:
43.338,35 RON - 43.338,35 RON
Documente participare:
  1. 6-ADV1086575.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
1. Obiectul achizitiei: achiziţia: „Articole de menaj”, cod CPV„39224000-8” - Mături, perii şi alte articole de diverse tipuri 2. Valoarea estimată : „Articole de menaj”, cod CPV„39224000-8” - Mături, perii şi alte articole de diverse tipuri - 43.338.35 lei fără TVA pentru anul 2019 - 25.112.48 lei fără TVA pentru anul 2020 Ofertantul se obligă: 1. să furnizeze produsele specificate în Anexa Formular nr. 2 în termen...
1. Obiectul achizitiei: achiziţia: „Articole de menaj”, cod CPV„39224000-8” - Mături, perii şi alte articole de diverse tipuri 2. Valoarea estimată : „Articole de menaj”, cod CPV„39224000-8” - Mături, perii şi alte articole de diverse tipuri - 43.338.35 lei fără TVA pentru anul 2019 - 25.112.48 lei fără TVA pentru anul 2020 Ofertantul se obligă: 1. să furnizeze produsele specificate în Anexa Formular nr. 2 în termenul convenit, conform comenzilor şi cu respectarea specificaţiilor tehnice ofertate (cerinţe, prescripţii, caracteristici de natură tehnică) însoţite de declaraţia de conformitate/certificate de calitate, certificate de garantie (unde este cazul); Livrarea produselor se face lunar la sediul beneficiarilor efectivi (vezi TABEL CENTRE DGASPC GORJ) în baza comenzilor scrise, emise de către fiecare centru, în termen de 5 zile de la emiterea acesteia. Recepţia produselor furnizate se va face de către comisia de recepţie constituită la nivelul fiecărui centru, în prezenţa delegatului operatorului economic (după caz). Dacă, în urma efectuării recepţiei, vreunul din produsele inspectate sau testate nu corespunde: - specificaţiilor tehnice (calitativ), furnizorul, fără a modifica preţul contractului, are obligaţia de a înlocui produsele refuzate pe cheltuiala sa. - cantitativ, se va întocmi proces verbal de constatare a diferenţelor, furnizorul, fără a modifica preţul contractului, are obligaţia de a furniza produsele constatate în minus pe cheltuiala sa. 2. să emită factura pentru furnizarea produselor, conform comenzilor emise, pe fiecare beneficiar (centru) în parte; Factura va fi emisă cu datele de identificare ale achizitorului – D.G.A.S.P.C. Gorj şi ale beneficiarului efectiv.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu