Feedback
I.D.: 28688767

Furnizare autoutilitare pentru instalatii tratamente ????tosanitare autopropulsate (2 buc) pentru dotarea Centrului de Protecţie a Plantelor Bucuresti

Data publicarii
05.06.18 Exista 711.956 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
34144700-5
Termenul limita pentru depunere:
20.06.18
Pretul estimativ:
924.000,00 RON
Documente participare:
  1. 7-SCN1003489.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului este furnizarea a 2 autoutilitare noi pentru dotarea Centrului de Protecţie a Plantelor Bucureşti, necesare pentru facilitarea şi suportul activităţilor de tratare, stropire, pulverizare substante chimice fitosanitare prin sistem de autopropulsare, efectuate de către compartimentele cu atribuţii în acest sens. Valoarea estimată a achiziţiei se realizează potrivit dispoziţiilor art. 9 alin 1 din Legea n...
Obiectul contractului este furnizarea a 2 autoutilitare noi pentru dotarea Centrului de Protecţie a Plantelor Bucureşti, necesare pentru facilitarea şi suportul activităţilor de tratare, stropire, pulverizare substante chimice fitosanitare prin sistem de autopropulsare, efectuate de către compartimentele cu atribuţii în acest sens. Valoarea estimată a achiziţiei se realizează potrivit dispoziţiilor art. 9 alin 1 din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice: „Autoritatea contractantă calculează valoarea estimată a unei achiziţii având în vedere valoarea totală de plată, fără TVA, estimată de autoritatea contractantă, luând în considerare orice eventuale forme de opţiuni şi prelungiri ale contractului menţionate în mod explicit în documentele achiziţiei”. Determinarea valorii estimate a contractului de furnizare s-a realizat in baza informatiilor si datelor rezultate din interogarea Catalogului electronic/SEAP, precum şi în baza prospecţiei de piaţă realizată cu scopul de a analiza ofertele producătorilor şi furnizorilor de autoutilitare. Astfel, tinand seama de prevederile caietului de sarcini anexat, referatului de necesitate, precum si valoarea estimata a produselor ce se doreşte a fi achiziţionate este 924.000 lei fără TVA. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in termen de maximum 3 zile lucratoare de la primirea acestora, exclusiv online, in SEAP. Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire, cu respectarea termenului limită stabilit de autoritatea contractantă în anunţul de participare simplificat, respectiv cu minimum 5 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
FURNIZARE AUTOTURISME 4x4 (2 buc) pentru dotarea Centrului de Protecţie a Plantelor Bucuresti 11.12.18
Servicii de proiectare şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţie "Reparaţii Capitale apărări de mal lac Herăsătrău, inclusiv apărări de mal insule Herăstrău" 21.03.23
Servicii de proiectare - fazele D.T.A.C., P.T., D.D.E., asistenţă tehnică proiectant şi execuţie lucrări aferente proiectului: "PPOD PIETONAL TRAVERSARE LAC HERASTRAU IN ZONA CF“  
“Implementare sistem de calcul în arhitectură hiperconvergentă” 19.09.18
Contract de furnizare gaze naturale (01.10.2022-31.12.2022) 19.09.22
Contract de furnizare gaze naturale (01.10.2022-31.12.2022) 19.09.22
Colectarea de informaţii necesare pregătirii şi derulării procesului de achiziţii aferent serviciilor de organizare module de formare şi a serviciilor de formare profesională in cadrul proiectului 2.018, cod SMIS 161963. 26.06.24
Servicii de curierat  
Colectarea de informatii necesare pregatirii si derularii procesului de achizitii Servicii de dezvoltare software pentru realizarea unui sistem informatic de evaluare a performanţelor profesionale ale funcţionarilor publici în funcţie de competenţe şi performanţe 11.10.24
Colectarea de informatii necesare pregatirii si derularii procesului de achizitii Servicii pentru dezvoltarea şi implementarea platformei interactive şi colaborative pentru managementul standardizat al resurselor umane în administraţia publică centrală (SIMRU) – PNRR. 05.07.23