Feedback
I.D.: 62564631

Furnizare autospecială tip ABROLLKIPPER

Data publicarii
22.10.21 Exista 793.428 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
34134100-6
Termenul limita pentru depunere:
02.11.21
Pretul estimativ:
500.162,81 RON - 500.162,81 RON
Documente participare:
  1. Caiet de sarcini - Abrollkipper-semnat.pdf
  2. Modele formulare-semnat.pdf
  3. Model CONTRACT furnizare Abrollkipper-semnat.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Direcţia Generală de Salubritate Sector 3 solicită achiziţionarea unei autospeciale tip ABROLLKIPPER în vederea suplimentării capacităţii de colectare şi transport a deşeurilor potrivit cu solicitările crescânde ale utilizatorilor serviciului public de salubrizare. Durata contractului: de la semnarea acestuia de către ambele părţi până la data de 31.12.2021, cu posibilitatea prelungirii prin act adiţional în condiţiile pr...
Direcţia Generală de Salubritate Sector 3 solicită achiziţionarea unei autospeciale tip ABROLLKIPPER în vederea suplimentării capacităţii de colectare şi transport a deşeurilor potrivit cu solicitările crescânde ale utilizatorilor serviciului public de salubrizare. Durata contractului: de la semnarea acestuia de către ambele părţi până la data de 31.12.2021, cu posibilitatea prelungirii prin act adiţional în condiţiile prevederilor art. 221 din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice. Livrarea produsului se va face la punctul operaţional al achizitorului din Str. Releului, nr. 4, Sector 3 Bucureşti, în termen de maxim 60 zile de la data semnării contractului, în baza notei de comandă fermă. Furnizorul este responsabil pentru livrarea în termenul agreat al produsului şi se consideră că a luat în considerare toate dificultăţile pe care le-ar putea întâmpina în acest sens şi nu va invoca nici un motiv de întârziere sau costuri suplimentare. !!! Autoritatea contractantă va răspunde în mod consolidat tuturor solicitărilor de clarificări până cel târziu în a 3-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor cu condiţia ca solicitările de clarificări să fie adresate de către operatorii economici în termenul prevăzut la secţiunea I.3 din fişa de date a achiziţiei, respectiv cu 5 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Furnizare autospecială tip ABROLLKIPPER 02.11.21
Furnizare echipamente de lucru 20.10.21
Îmbunătăţirea caracteristicilor tehnice ale infrastructurii de virtualizare din cadrul SNN Sediul Central - CR 41581  
Furnizare autospecială tip ABROLLKIPPER  
Acord cadru servicii de reparare şi de întreţinere a parcului auto al Direcţiei Genarale de Salubritate Sector 3, cu furnizarea pieselor de schimb necesare pentru prestarea serviciilor solicitate  
"Consolidarea, reabilitarea şi modernizarea Corpului C2 (B), S+P+3E, Săli de curs", SMIS 123788, în cadrul POR/2017/10/10.1/10.3/Bl Numar de referinta:2022/4433775/123788/1 21.02.22
Serv. pentru evenim. „Organizarea reuniunii Comitetului de Monitorizare POPAM 2014-2020, cu finanţare din Măsura de Asistenţă Tehnică a POPAM 2014-2020, în perioada 27-29 mai 2019, în Municipiul Tulcea ” 07.05.19
Servicii de consultanţă şi expertiză în vederea dezvoltării instituţionale strategice a Agenţiei Naţionale de Administrare a Bunurilor Indisponibilizate, în cadrul proiectului "Consolidarea şi eficientizarea sistemului naţional de recuperare a creanţelor provenite din infracţiuni", cod SIPOCA 56, finanţat din fonduri nerambursabile, de către Autoritatea de Management pentru POCA 20.05.22
Servicii de consultanţă şi expertiză în vederea dezvoltării instituţionale strategice a Agenţiei Naţionale de Administrare a Bunurilor Indisponibilizate, în cadrul proiectului "Consolidarea şi eficientizarea sistemului naţional de recuperare a creanţelor provenite din infracţiuni", cod SIPOCA 56, finanţat din fonduri nerambursabile, de către Autoritatea de Management pentru POCA 22.07.22
Servicii de consultanţă şi expertiză în vederea dezvoltării instituţionale strategice a Agenţiei Naţionale de Administrare a Bunurilor Indisponibilizate, în cadrul proiectului "Consolidarea şi eficientizarea sistemului naţional de recuperare a creanţelor provenite din infracţiuni", cod SIPOCA 56, finanţat din fonduri nerambursabile, de către Autoritatea de Management pentru POCA 22.07.22