Feedback
I.D.: 55820956

FURNIZARE AUTOMATIZARE INSTALATIE SOLARA

Data publicarii
08.04.21 Exista 26.871 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
09332000-5
Termenul limita pentru depunere:
12.04.21
Pretul estimativ:
550,00 RON - 550,00 RON
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
FURNIZARE 1 bucata AUTOMATIZARE INSTALATIE SOLARA cu urmatoarele caracteristici: - tensiune alimentare 230v; - intrare 3 senzori de temperatura PT1000; - iesire alimentare pompa recirculare 230V/800W; - setarea temperaturii in boiler; - functie de vacanta; - functie anti inghet.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Automatizare solara SR208C  
Kit cu accesorii Agitator magnetic  
Contracte având ca obiect achiziţia de servicii de întreţinere şi reparare a centralelor termice, aflate la sediile ANCOM-Direcţia Regională Timiş şi sediile Oficiilor Judeţene Hunedoara, Caraş-Severin, Mehedinţi, Gorj, Dolj, Olt 12.08.21
Contracte având ca obiect achiziţia de servicii de întreţinere şi reparare a centralelor termice, aflate la sediile ANCOM-Direcţia Regională Timiş şi sediile Oficiilor Judeţene Hunedoara, Caraş-Severin, Mehedinţi, Gorj, Dolj, Olt, Bihor. 19.01.22
Contracte având ca obiect achiziţia de servicii de întreţinere şi reparare a centralelor termice, aflate la sediile ANCOM-Direcţia Regională Timiş şi sediile Oficiilor Judeţene Hunedoara, Caraş Severin, Mehedinţi, Gorj, Dolj. 17.05.19
Comandă scrisă având ca obiect achiziţia de servicii de întreţinere şi reparare a centralelor termice, aflate la sediile Oficiilor Judeţene, Caraş Severin, Gorj, Mehedinţi.  
Contracte având ca obiect achiziţia de servicii de întreţinere şi reparare a centralelor termice, aflate la sediile Oficiilor Judeţene, Caraş Severin, Gorj, Mehedinţi. 18.09.18
Comandă scrisă având ca obiect achiziţia de servicii de întreţinere şi reparare a centralelor termice, aflate la sediile Oficiilor Judeţene Dolj, Hunedoara, Caraş Severin, Gorj, Mehedinţi. 17.05.18
Comandă scrisă având ca obiect achiziţia de servicii de întreţinere şi reparare a centralelor termice, aflate la sediile Oficiilor Judeţene Dolj, Hunedoara, Caraş Severin, Gorj, Mehedinţi. 11.05.18
Contracte având ca obiect achiziţia de servicii de întreţinere şi reparare a centralelor termice, aflate la sediile ANCOM-Direcţia Regională Timiş şi sediile Oficiilor Judeţene Hunedoara, Caraş-Severin, Mehedinţi, Gorj, Dolj, Olt, Bihor. 20.01.23