Feedback
I.D.: 71174526

Furnizare ATV (vehicul pentru orice tip de teren)

Data publicarii
15.07.22 Exista 143.785 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
34144700-5
Termenul limita pentru depunere:
26.07.22
Pretul estimativ:
150.000,00 RON - 150.000,00 RON
Documente participare:
  1. Caiet de sarcini.pdf
  2. Proiect de contract.pdf
  3. Sectiunea Formulare.doc
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Consiliul Judeţean Suceava iniţiază procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică de furnizare ATV (vehicul pentru orice tip de teren) pentru Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă "Bucovina" al judeţului Suceava, conform specificaţiilor tehnice şi cerinţelor din caietul de sarcini. Orice operator economic are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare, conform dispoziţiilor art. 160 alin....
Consiliul Judeţean Suceava iniţiază procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică de furnizare ATV (vehicul pentru orice tip de teren) pentru Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă "Bucovina" al judeţului Suceava, conform specificaţiilor tehnice şi cerinţelor din caietul de sarcini. Orice operator economic are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare, conform dispoziţiilor art. 160 alin. (1) şi alin. (2) din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare, cel mai târziu cu 6 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. În măsura în care solicitările de clarificări sau informaţii suplimentare au fost adresate în termenul prevăzut anterior, conform dispoziţiilor art. 27 alin. (3) din Normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici cu 4 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Solicitările de clarificări sau orice alte informaţii suplimentare se vor transmite în mod obligatoriu prin intermediul SEAP, semnate cu semnătură electronică extinsă, bazată pe un certificat calificat, eliberat de un furnizor de servicii de certificare acreditat.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Furnizare a 1 (una) bucata sistem PC tip Statie grafica, a 1 (una) bucata licenta permanenta Allplan AEC 2022 si a 1 (una) bucata licenta Allplan Licence Server 09.05.22
Contract de lucrări având ca obiect execuţia de lucrări de renovare pentru obiectivul de investiţii "Reabilitare clădire corp B – Biblioteca Bucovinei I. G. Sbiera Suceava, cu scopul transformării în hub de dezvoltare a competenţelor digitale", Apelul de proiecte PNRR/2022/C7/MCID/I17 19.08.24
Executie lucrari pentru proiectul "Cresterea eficientei energetice a cladirilor Scolii Gimnaziale Speciale Sf. Stelian Radauti", cod SMIS 110279 26.07.21
Executie lucrari pentru proiectul "Cresterea eficientei energetice a cladirilor Scolii Gimnaziale Speciale Sf. Stelian Radauti", cod SMIS 110279 26.07.21
Executie lucrari pentru proiectul "Cresterea eficientei energetice a cladirilor Scolii Gimnaziale Speciale Sf. Stelian Radauti", cod SMIS 110279 31.01.22
Contract de lucrări constand in proiectare, verificare tehnică de calitate prin specialişti verificatori de proiecte atestaţi, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi realizarea/executarea lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferente realizării obiectivului de investiţii "Renovarea energetică pentru sediu Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Suceava". 12.06.23
Contract de lucrări constand in proiectare, verificare tehnică de calitate prin specialişti verificatori de proiecte atestaţi, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi realizarea/executarea lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferente realizării obiectivului de investiţii "Renovarea energetică pentru sediu Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Suceava". 12.06.23
Contract de lucrări constand in proiectare, verificare tehnică de calitate prin specialişti verificatori de proiecte atestaţi, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi realizarea/executarea lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferente realizării obiectivului de investiţii "Renovarea energetică pentru sediu Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Suceava". 17.07.23
Execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţie "Modernizare DJ 175 Izvoarele Sucevei – frontiera Ucraina, km 43+600 – 46+600, judeţul Suceava" 1HARD/3.1/17 23.05.22
Furnizare 30 buc. sisteme complete PC-desktop şi 5 buc. laptop 02.06.22