Feedback
I.D.: 21682417

Furnizare Articole textile de uz casnic; Covoare, Presuri, Carpete, Fete de masa, Perdele, Draperii, Jaluzele, Storuri, Perne; Diverse articole textile, Diverse Tesaturi, Doc, Panza, snururi, Curele, Plusate; Diverse franghii, funii, sfori si plase

Data publicarii
09.08.17 Exista 178.813 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39500000-7
Pretul estimativ:
137.723,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul procedurii il constituie achizitia de “Articole textile de uz casnic; Covoare, Pre?uri, Carpete, Fe?e de masa, Perdele, Draperii, Jaluzele, Storuri, Perne; Diverse articole textile, Diverse Tesaturi, Doc, Pânza, ?nururi, Curele, Plusate; Diverse frânghii, funii, sfori ?i plase” pentru urmatoarele loturi: Lot 1 - Articole textile de uz casnic COPII, Lot 2 - Articole textile de uz casnic ADULTI, Lot 3 - Covoare, pre...
Obiectul procedurii il constituie achizitia de “Articole textile de uz casnic; Covoare, Pre?uri, Carpete, Fe?e de masa, Perdele, Draperii, Jaluzele, Storuri, Perne; Diverse articole textile, Diverse Tesaturi, Doc, Pânza, ?nururi, Curele, Plusate; Diverse frânghii, funii, sfori ?i plase” pentru urmatoarele loturi: Lot 1 - Articole textile de uz casnic COPII, Lot 2 - Articole textile de uz casnic ADULTI, Lot 3 - Covoare, pre?uri, carpete, fe?e de masa, perdele, draperii, jaluzele, storuri, perne COPII, Lot 4 - Covoare, pre?uri, carpete, fe?e de masa, perdele, draperii, jaluzele, storuri, perne ADULTI, Lot 5 - Diverse articole textile, diverse tesaturi, doc, pânza, snururi, curele, plusate; diverse frânghii, funii, sfori ?i plase COPII, Lot 6 - Diverse articole textile, diverse tesaturi, doc, pânza, snururi, curele, plusate; diverse frânghii, funii, sfori ?i plase ADULTI. Acestea se vor livra cu caracteristicile si în conditiile solicitate în Caietul de sarcini. Plata se va face prin OP in termen de 30 zile calendaristice de la data inregistrarii facturi de catre beneficiar la sediul Autoritatii Contractante si prin exceptie, in termen de maxim 60 de zile calendaristice de la data inregistrarii acesteia in conformitate cu prevederile art. 7 alin. (1) din Legea 72/2013 actualizata. Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata pâna la data de 31.12.2017 (valoarea prezentei proceduri în functie de care se vor elabora si evalua ofertele) Optiuni: Art. 165 din HG 395/2016
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu