Furnizarea de software, echipamente TIC, (soluții wireless centralizate, laptopuri, sistem videoconferință, multifuncționale,
panouri de afișare), licențe, și servicii conexe, respectiv servicii de instalare echipamente TIC, instalare programe software
și interconectare programe, indiferent dacă sunt cele care fac obiectul contractului sau cele deja instalate, instalare echipamente
TIC, implementarea unui ...
Furnizarea de software, echipamente TIC, (soluții wireless centralizate, laptopuri, sistem videoconferință, multifuncționale,
panouri de afișare), licențe, și servicii conexe, respectiv servicii de instalare echipamente TIC, instalare programe software
și interconectare programe, indiferent dacă sunt cele care fac obiectul contractului sau cele deja instalate, instalare echipamente
TIC, implementarea unui sistem informatic integrat, în cadrul proiectului ”Dezvoltarea infrastructurii ITS/TIC a Orașului
Băile Olănești” - C10-I1.2-1151, finanțat prin Planul Național de Redresare și Reziliență, Componenta 10 Fondul Local, Investiția
I.1.2 - Asigurarea infrastructurii pentru transportul verde – ITS/alte infrastructuri TIC (sisteme inteligente de management
urban/local).Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor este
de 18 zile. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificări în a 12-a zi
înainte de data limită de depunere a ofertelorOrice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (https://e-licitatie.ro/pub
).Derularea contractului are în vedere furnizarea de software, echipamente TIC, (soluții wireless centralizate, laptopuri,
sistem videoconferință, multifuncționale, panouri de afișare), licențe, și servicii conexe, respectiv servicii de instalare
echipamente TIC, instalare programe software și interconectare programe, indiferent dacă sunt cele care fac obiectul contractului
sau cele deja instalate, instalare echipamente TIC, implementarea unui sistem informatic integrat, astfel:• Aplicații software
pentru:1. Registratura electronica 2. Arhivare electronica3. Petiții online + offline4. Monitorul Oficial Local și publicarea
automată pe site5. Hotărâri, proiecte de hotărâri, convocatoare ședințe, minute etc6. Dispozițiile primarului 7. Publicare
automata anunțuri pe site (nr. nelimitat de categorii)8. Declarații de avere și publicarea automată pe site9. Declarații de
interes și publicarea automată pe site10. Programare audiente offline + online 11. Tel audiente online integrate in site12.
Flux aprobare concedii de odihna sau învoiri (integrate cu email ordonator)13. Înlocuitori persoane indisponibile (reatribuire
taskuri automat)14. Pontaj electronic - generare fisa colectiva de prezenta15. Sesizări online16. Harta sesizărilor online
pentru funcționari17. Harta sesizărilor online pentru cetățeni18. Aplicație mobila semnalare probleme19. Aplicatie pentru
managementul protectiei datelor cu caracter personal20. Depunere documente online21. Verificare status documente depuse22.
Parc auto23. Bugetare participativa24. Management incidente25. Contracte26. Achiziții27. Investiții28. Proiecte fonduri europene29.
Educare si testare personal30. Semnalare neregularități interne31. Închirieri online cu plata pe site32. Patrimoniu33. Aplicație
mobila pentru funcționari34. Autorizații online cu plata online pentru transport de mare tonaj35. Politie locala36. Harta
investițiilor37. Dezvoltare pagina Web cu integrarea aplicațiilor• Echipamente și licențe solicitate:1. Realizare cablare
stucturata – retelistica (rețea internă LAN și Wifi):1. 1. Rack / Dulap cablare structurată, maxim 42U, 19" = 1 buc.1. 2.
Switch rackabil 24 porturi gigabit = 2 buc1. 3. Organizator cabluri = 2 buc1. 4. Tavă fixă rack = 1 buc1. 5. Distribuitor
de curent pentru alimentarea echipamentelor din rack (PDU) = 2 buc1. 6. Switch minim 16 porturi gigabit din care minim 8 porturi
PoE pentru alimentarea punctelor de access wireless = 1 buc.1. 7. Unitate de putere neîntreruptibilă (UPS) rackabilă minim
3000VA = 1 buc.1. 8. Puncte de access de interior = 7 buc.1. 9. Acces Point exterior = 1 buc.1. 10. Hardware management controller
= 1 buc1. 11. Priză de rețea aparentă RJ45, dublă, ecranată, echipată cu modulele aferente de categoria Cat.6 = 40 buc1. 12.
Patchcord rețea RJ45 ecranat S/FTP categoria Cat.6, 5m = 70 buc1. 13. Patchcord rețea RJ45 ecranat S/FTP categoria Cat.6,
0,5m = 70 buc1. 14. Patchpanel rețea 48 porturi categoria Cat.6a, rackabil maxim 1U, 19”, dimensiuni maxim 490x120x50 mm,
complet echipat cu module de acceași categorie, temperatura de operare între -30°C și 70°C = 2 buc1.15. Cablu rețea F/FTP
ecranat Cat.6a, frecvență până la 500Mhz, temperatura de operare între -30°C și 60°C = 5000 ml2. Laptop (inclusiv licență,
mouse, geanta transport) - 30 buc.3. Soluție înregistrare și transmitere live a ședințelor de CL3.1 Sistem audioconferinta
cu 13 microfoane participanti cu drept de vot (necesar 1 buc)3.2 Camera video de supraveghere pentru transmiterea live a sedintelor
(necesar 1 buc)4. Imprimanta multifunctionala format A4, listare monocrom, duplex, retea (necesar 2 buc)5. Imprimanta multifunctionala
format A3, listare color, duplex, retea (necesar 1 buc)6. Soluție afișaj informații în oraș6.1. Panou de afișare (necesar
1 buc)6.2 Router VPN pentru realizarea conexiunii cu sediu Primariei (necesar 2 buc)6.3 Stand de exterior cu picior pentru
panoul de afisare (necesar 1 buc)6.4 Calculator desktop format miniPC necesar pentru a rula imagini, filmele si alte documente
care vor fi afisate pe panourile de afisare (necesar 1 buc)7. Display sistem de supraveghere video-2 buc8. Sistem definire
informații privind documentele necesare pentru anumite operațiuni (pentru informații și plată taxe și impozite - echipament+
software)9. Licente editare documente, e-mail personalizat, share, colaborare (necesar 30 buc).Vor fi incluse și serviciile
conexe de instalare și montaj.