Feedback
I.D.: 56946285

Furnizare APARATURA SI ECHIPAMENTE MEDICALE

Data publicarii
15.05.21 Exista 811.088 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
33000000-0
Termenul limita pentru depunere:
16.06.21
Pretul estimativ:
14.279.346,09 RON - 14.279.346,09 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1112740.pdf
  2. Caiet sarcini 2-semnat.pdf
  3. Contract furnizare produse draft-semnat.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Scopul contractului este dat de necesitatea dotarii SPITALULUI UNIVERSITAR DE URGENTA BUCURESTI cu aparatura si echipamente medicale. Valoarea estimata pe fiecare lot in parte: Valoarea estimata Lot 1 – Analizor gaze sanguine = 60,000.00 lei Valoarea estimata Lot 2 - Administrare fluide = 1,407,060.00 lei Valoarea estimata Lot 3 - Explorari functionale = 8,073,164.60 lei Valoarea estimata Lot 4 - Ventilatie = 889,160.0...
Scopul contractului este dat de necesitatea dotarii SPITALULUI UNIVERSITAR DE URGENTA BUCURESTI cu aparatura si echipamente medicale. Valoarea estimata pe fiecare lot in parte: Valoarea estimata Lot 1 – Analizor gaze sanguine = 60,000.00 lei Valoarea estimata Lot 2 - Administrare fluide = 1,407,060.00 lei Valoarea estimata Lot 3 - Explorari functionale = 8,073,164.60 lei Valoarea estimata Lot 4 - Ventilatie = 889,160.00 lei Valoarea estimata Lot 5 - Nebulizare = 518,100.00 lei Valoarea estimata Lot 6 - Endoscopie = 2,542,857.13 lei Valoarea estimata Lot 7 - Aspiratie = 48,000.00 lei Valoarea estimata Lot 8 - Spirometrie = 35,122.00 lei Valoarea estimata Lot 9 - Bronhoscopie = 705,882.36 lei Atentie: Operatorii economici interesati de procedura vor solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire cu minim 20 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, iar in temeiul art. 161 din Legea 98 / 2016, modificata prin OUG 107 / 2017, raspunsul autoritatii contractante va fi transmis cu 10 zile ( in a 11- a zi), inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contracte de servicii având ca obiect prestarea de servicii de intreţinere şi reparare, precum şi furnizarea şi montarea de piese de schimb şi accesorii pentru autovehiculele din dotarea ANCOM - Sediul Central 14.03.23
Acord - cadru furnizare carne si organe comestibile locaţia Bucureşti şi locaţia Buşteni - 24 luni 28.09.20
Contracte de servicii având ca obiect prestarea de servicii de intreţinere si reparare, precum si furnizarea si montarea de piese de schimb si accesorii pentru autovehiculele din dotarea ANCOM - DRM (coduri CPV: 50112000-3 si 34300000-0). 21.03.23
Contracte de servicii având ca obiect prestarea de servicii de intreţinere si reparare, precum si furnizarea si montarea de piese de schimb si accesorii pentru autovehiculele din dotarea ANCOM (coduri CPV: 50112000-3 si 34300000-0). 20.03.19
Contract servicii de întreţinere şi reparaţii autovehicule din dotarea ANCOM DR Cluj 09.04.20
Contracte de servicii având ca obiect prestarea de servicii de intreţinere si reparare, precum si furnizarea si montarea de piese de schimb si accesorii pentru autovehiculele din dotarea ANCOM (sediul central) 06.04.21
Contracte de servicii având ca obiect prestarea de servicii de intreţinere si reparare, precum si furnizarea si montarea de piese de schimb si accesorii pentru autovehiculele din dotarea ANCOM (sediul central) 02.04.20
Contracte de servicii având ca obiect prestarea de servicii de intreţinere si reparare, precum si furnizarea si montarea de piese de schimb si accesorii pentru autovehiculele din dotarea ANCOM - DRM 30.03.22
Furnizare ECHIPAMENTE MEDICALE 03.02.22
Servicii de întreţinere, reparare şi furnizarea de piese de schimb şi accesorii, anvelope şi acumulatori pentru autovehiculele din parcul auto al ANCOM 01.07.24