Feedback
I.D.: 96274292

Furnizare aparatura medicala PNRR – loturi anulate 1, 4, 7, 8, 11

Data publicarii
23.04.24 Exista 193.986 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
33100000-1
Termenul limita pentru depunere:
24.05.24
Pretul estimativ:
429.607,63 RON - 429.607,63 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1212415.pdf
  2. Anexa Caietului de sarcini.xlsx
  3. Caiet sarcini - final.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Furnizare aparatura medicala PNRR – loturi anulate 1, 4, 7, 8, 11, conform cerintelor din Caietul de sarcini in cadrul proiectului "Dezvoltarea infrastructurii Spitalului Clinic de Urgenţă pentru Copii "Louis Ţurcanu" Timişoara in vederea reducerii riscului de infecţii nosocomiale", Pilonul V, Componenta 12 – Sănătate, Investiţia nr. 2 – Dezvoltarea infrastructurii spitaliceşti publice, Investiţia specifică: I2.4. Echipamen...
Furnizare aparatura medicala PNRR – loturi anulate 1, 4, 7, 8, 11, conform cerintelor din Caietul de sarcini in cadrul proiectului "Dezvoltarea infrastructurii Spitalului Clinic de Urgenţă pentru Copii "Louis Ţurcanu" Timişoara in vederea reducerii riscului de infecţii nosocomiale", Pilonul V, Componenta 12 – Sănătate, Investiţia nr. 2 – Dezvoltarea infrastructurii spitaliceşti publice, Investiţia specifică: I2.4. Echipamente şi materiale destinate reducerii riscului de infecţii nosocomiale din Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă al României. A. In conformitate cu prevederile art. 160, alin. (1) si art. 161, alin. (2) din Legea nr. 98/2016, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de maxim 18 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. B. In conformitate cu prevederile art. 160, alin. (2) si art. 161, alin. (2) din Legea nr. 98/2016 autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarficare/informatiilor suplimentare in a 11-a zi dinainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. Orice solicitare de clarificare transmisa dupa data mentionata la punctul A., va pune AC in imposibilitatea de a oferi un raspuns in termenul mentionat la punctul B. si drept urmare orice solicitare de clarificare in afara termenelor mentionate se va considera TARDIVA.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu