Furnizare aparatura medicala PNRR – loturi anulate 1, 4, 7, 8, 11, conform cerintelor din Caietul de sarcini in cadrul proiectului "Dezvoltarea infrastructurii Spitalului Clinic de Urgenţă pentru Copii "Louis Ţurcanu" Timişoara in vederea reducerii riscului de infecţii nosocomiale", Pilonul V, Componenta 12 – Sănătate, Investiţia nr. 2 – Dezvoltarea infrastructurii spitaliceşti publice, Investiţia specifică: I2.4. Echipamen...
Furnizare aparatura medicala PNRR – loturi anulate 1, 4, 7, 8, 11, conform cerintelor din Caietul de sarcini in cadrul proiectului "Dezvoltarea infrastructurii Spitalului Clinic de Urgenţă pentru Copii "Louis Ţurcanu" Timişoara in vederea reducerii riscului de infecţii nosocomiale", Pilonul V, Componenta 12 – Sănătate, Investiţia nr. 2 – Dezvoltarea infrastructurii spitaliceşti publice, Investiţia specifică: I2.4. Echipamente şi materiale destinate reducerii riscului de infecţii nosocomiale din Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă al României.
A. In conformitate cu prevederile art. 160, alin. (1) si art. 161, alin. (2) din Legea nr. 98/2016, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de maxim 18 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
B. In conformitate cu prevederile art. 160, alin. (2) si art. 161, alin. (2) din Legea nr. 98/2016 autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarficare/informatiilor suplimentare in a 11-a zi dinainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor.
Orice solicitare de clarificare transmisa dupa data mentionata la punctul A., va pune AC in imposibilitatea de a oferi un raspuns in termenul mentionat la punctul B. si drept urmare orice solicitare de clarificare in afara termenelor mentionate se va considera TARDIVA.