Furnizare Echipamente Medicale din cadrul proiectului "Dezvoltarea infrastructurii Ambulatoriul Integrat al Spitalului Militar de Urgenta "Dr. Alexandru Augustin" Sibiu"", PNRR - Pilonul V: Sănătate şi Rezilienţă instituţională, COMPONENTA: 12 – Sănătate, INVESTIŢIA: 1. Dezvoltarea infrastructurii medicale prespitaliceşti, Investiţia specifică: I1.3 Unităţi de asistenţă medicală ambulatorie conform caietului de sarcini atas...
Furnizare Echipamente Medicale din cadrul proiectului "Dezvoltarea infrastructurii Ambulatoriul Integrat al Spitalului Militar de Urgenta "Dr. Alexandru Augustin" Sibiu"", PNRR - Pilonul V: Sănătate şi Rezilienţă instituţională, COMPONENTA: 12 – Sănătate, INVESTIŢIA: 1. Dezvoltarea infrastructurii medicale prespitaliceşti, Investiţia specifică: I1.3 Unităţi de asistenţă medicală ambulatorie conform caietului de sarcini atasat. Solicitarile de clarificari se depun cu 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari cu 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, ca ofertantii sa aiba suficient timp pentru pregatirea ofertei. Clauza suspensiva: Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de contractului de finanţare, pentru proiectul cu titlul ‟"Dezvoltarea infrastructurii Ambulatoriul Integrat al Spitalului Militar de Urgenta "Dr. Alexandru Augustin" Sibiu"" aprobat şi finanţat din PNRR/2022/C12/MS/I1.3/Unităţi de asistenţă medicală ambulatorie, Componenta 12: Sănătate aferent Planului Naţional de Redresare şi Rezilierea a României. Termenul maximal estimat până la care se aplică clauza suspensivă este 31.12.2023. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, Autoritatea Contractantă, după primirea notificării cu privire la neacordarea finanţării, îşi rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art.212 alin.(1) lit.c) teza a-II-a din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă, in cazul anularii procedurii sau în cazul în care nu încheie contractul de achiziţie publică datorita lipsei finantării.