Furnizare aparatură medicală necesară pentru dotarea spitalului, conform cerintelor caietului de sarcini si specificatiilor
tehnice. Termenul limita pana la care se pot solicita clarificari la documentatia de atribuire: cu 10 zile inainte de data
limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 161 din Legea nr. 98/2016, Autoritatea contractanta va
raspunde in mod clar si complet solicit...
Furnizare aparatură medicală necesară pentru dotarea spitalului, conform cerintelor caietului de sarcini si specificatiilor
tehnice. Termenul limita pana la care se pot solicita clarificari la documentatia de atribuire: cu 10 zile inainte de data
limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 161 din Legea nr. 98/2016, Autoritatea contractanta va
raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire
in a 6 a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor in anuntul de participare.Clauza suspensiva: Procedura
de atribuire a contractului de achiziție publică este inițiată sub incidența prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea
contractului de achiziție publică este condiționată de bugetul pe anul în curs. Termenul maximal estimat până la care se aplică
clauza suspensivă este 31.12.2024. Având în vedere dispozițiile Legii 98/2016 privind achizițiile publice și H.G. nr. 395/2016,
cu modificările și completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat
câștigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziției vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această
destinație. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, Autoritatea Contractantă, după primirea
notificării cu privire la neacordarea finanțării, își rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condițiile în
care nu există o altă sursă de finanțare, în conformitate cu prevederile art.212 alin.(1) lit.c) teza a-II-a din Legea 98/2016
cu modificările și completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție publică. Ofertanții din
cadrul acestei proceduri înțeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu
în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia și indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost
notificată asupra existenței unui asemenea prejudiciu. Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor
speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-și întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar
putea suferi în situația descrisă, in cazul anularii procedurii sau în cazul în care nu încheie contractul de achiziție publică
datorita lipsei finantării. Termenul limita pana la care se pot solicita clarificari la documentatia de atribuire: cu 15 zile
inainte de data limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 161 din Legea nr. 98/2016, autoritatea
contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in legatura cu documentatia
de atribuire in a 10 a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor in anuntul de participare.