Feedback
I.D.: 58746706

Furnizare alimente si produse conexe

Data publicarii
13.07.21 Exista 66.884 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
15000000-8
Termenul limita pentru depunere:
09.08.21
Pretul estimativ:
1.916.541,79 RON - 1.916.541,79 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 13.07.21 Publicat la 28.07.21
Locul realizarii:
Teleorman
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitie Alimente – coform descrierii caietului de sarcini. Vor fi achizitionate alimente pentru copii si adultii aflati in centrele din subordinea DAS. Acordul cadru "FURNIZARE ALIMENTE SI PRODUSE CONEXE" defalcat pe 4 loturi/ LOT 1, LOT 2, LOT 3, LOT 4, conform Caietului de sarcini, respectiv cantitati minime pentru intervalul 01.09.2021– 31.09.2021 respectiv 158171.27 RON iar cantitatea maxima reprezinta valoarea tota...
Achizitie Alimente – coform descrierii caietului de sarcini. Vor fi achizitionate alimente pentru copii si adultii aflati in centrele din subordinea DAS. Acordul cadru "FURNIZARE ALIMENTE SI PRODUSE CONEXE" defalcat pe 4 loturi/ LOT 1, LOT 2, LOT 3, LOT 4, conform Caietului de sarcini, respectiv cantitati minime pentru intervalul 01.09.2021– 31.09.2021 respectiv 158171.27 RON iar cantitatea maxima reprezinta valoarea totala estimata a acordului cadru in intervalul 01.09.2021 – 31.08.2022, respectiv 1916541.79 RON. Cantitatatile sunt prevazute in caietul de sarcini. Acordul cadru isi va inceta efectele la 31.08.2022. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 10 zile. Termenul in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari: 10 zile inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea, in vederea departajarii ofertelor. În cazul în care si în urma reofertarii preturile ofertate sunt egale, atunci autoritatea contractanta va solicita o noua oferta de pret, pana departajarea va putea fi posibila. Ofertele vor fi incarcate in SEAP pâna la un termen limita clar stabilit de autoritatea contractanta . Se vor incheia contracte subsecvente in functie de cantitatile prezentate in caietul de sarcini.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu