Feedback
I.D.: 104376361

Furnizare Alimente Diverse 2025 - 2026

Data publicarii
16.10.24
Coduri CPV
15800000 15871270 03221230 15870000 15540000 15111100 15112130 03221113 03142500 15131500 15131130 15131230 15872100 03221112 15872400 15131220 03221410
Termenul limita pentru depunere:
20.11.24 15:00
 
 
Locul realizarii:
Maramureş
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Acord-Cadru Furnizare Alimente diverse 2025 - 2026 (amelioratori - amestec de legume deshidratate fara sare, ardei gras, boia de ardei dulce, brânză telemea, carne de vita slaba, carne de pasare - pulpe de pui fara spate, ceapa uscata, oua, parizer de pasare, preparate din carne - cârnați, preparate din carne - salam, piper negru macinat, rădăcinoase - morcovi, sare pentru uz alimentar iodata, slănină săra...
Acord-Cadru Furnizare Alimente diverse 2025 - 2026 (amelioratori - amestec de legume deshidratate fara sare, ardei gras, boia de ardei dulce, brânză telemea, carne de vita slaba, carne de pasare - pulpe de pui fara spate, ceapa uscata, oua, parizer de pasare, preparate din carne - cârnați, preparate din carne - salam, piper negru macinat, rădăcinoase - morcovi, sare pentru uz alimentar iodata, slănină sărată, varză proaspata, usturoi granulat).-Amelioratori - amestec de legume deshidratate fara sare: minim acord cadru 1250 kg - maxim acord cadru 2800 kg-Ardei gras: minim acord cadru 300 kg - maxim acord cadru 950 kg-Boia de ardei dulce: minim acord cadru 80 kg - maxim acord cadru 230 kg-Brânză telemea: minim acord cadru 5100 kg - maxim acord cadru 11300 kg-Carne de vita slaba: minim acord cadru 2500 kg - maxim acord cadru 8500 kg-Carne de pasare - pulpe de pui fara spate: minim acord cadru 1000 kg - maxim acord cadru 2000 kg-Ceapa uscata: minim acord cadru 5000 kg - maxim acord cadru 11400 kg-Ouă: minim acord cadru 58400 buc - maxim acord cadru 102200 buc-Parizer de pasare: minim acord cadru 2600 kg - maxim acord cadru 5800 kg-Preparate din carne - cârnați: minim acord cadru 2450 kg - maxim acord cadru 5800 kg-Preparate din carne - salam: minim acord cadru 1200 kg - maxim acord cadru 2800 kg-Piper negru macinat: minim acord cadru 120 kg - maxim acord cadru 400 kg-Rădăcinoase - morcovi: minim acord cadru 12800 kg - maxim acord cadru 28400 kg-Sare pentru uz alimentar iodata: minim acord cadru 900 kg - maxim acord cadru 2000 kg-Slănină sărată: minim acord cadru 800 kg - maxim acord cadru 1800 kg-Varză proaspata: minim acord cadru 15600 kg - maxim acord cadru 35800 kg-Usturoi granulat: minim acord cadru 450 kg - maxim acord cadru 900 kgAtribuirea acordului cadru se va face cu maxim 2 operatori economici conform prevederilor Legii 98/2016, art. 118, alin. (1), lit. a) „fără reluarea competiţiei, în conformitate cu termenii şi condiţiile prevăzute în cuprinsul său, în cazul în care acordul-cadru stabileşte toţi termenii şi condiţiile care reglementează execuţia lucrărilor, prestarea serviciilor şi furnizarea produselor care constituie obiectul său, precum şi condiţiile obiective în funcţie de care se stabileşte care dintre operatorii economici parte la acordul-cadru va executa lucrările, va presta serviciile sau va furniza produsele”; Acordul-cadru se va încheia cu maxim 2 operatori economici, dar fără reluarea competiţiei, în ordinea clasamentului. Principalul furnizor este cel clasat pe locul I, iar în cazul în care acesta nu îşi poate menţine preţul ofertat sau nu poate asigura livrarea solicitată, se va atribui contractul subsecvent următorului clasat. Nu există posibilitatea disponibilizării de fonduri suplimentare pentru îndeplinirea contractului de achiziţie publică.Contractele subsecvente pot fi incheiate in functie de necesitati, de regulă trimestrial. Livrarea produselor se va efectua conform comenzilor ferme ale achizitorului, acestea fiind echivalente cu graficul de livrări.Termenele in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare solicitate de operatorii economici interesati: cu cel putin 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Solicitările de clarificări la documentația de atribuire se vor depune de către potențialii ofertanți, cel mai târziu, cu 18 zile înainte de expirarea termenului de depunere a ofertelor. Astfel, în conformitate cu art 161 din Legea 98/2016, autoritatea contractantă va răspunde solicitărilor de clarificări, cel mai târziu, în a 11-a zi înainte de expirarea termenului de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu