Feedback
I.D.: 91849897

FURNIZARE ALIMENTE - 3 LOTURI 2024-2025

Data publicarii
17.01.24 Exista 37.070 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
15800000-6 03212100-1 03221113-1 15811100-7
Termenul limita pentru depunere:
21.02.24
Pretul estimativ:
2.152.394,53 RON - 2.291.807,45 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1201259.pdf
  2. sectiunea I instructiuni.pdf
  3. sectiunea II caiet de sarcini fise tehnice.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractanta, va incheia acorduri cadru pentru 12 luni, cu maxim 4 operatori economici conform prevederilor Legii 98/2016, art. 118, alin. (1), lit. c) in primele 6 luni fără reofertare, iar dupa primele 6 luni reofertarea se va face offline( prin email). Acordurile cadru se vor semna cu operatorii economici desemnaţi câştigători la finalizarea procedurii de atribuire.Contractele subsecvente se vor încheia fără ...
Autoritatea contractanta, va incheia acorduri cadru pentru 12 luni, cu maxim 4 operatori economici conform prevederilor Legii 98/2016, art. 118, alin. (1), lit. c) in primele 6 luni fără reofertare, iar dupa primele 6 luni reofertarea se va face offline( prin email). Acordurile cadru se vor semna cu operatorii economici desemnaţi câştigători la finalizarea procedurii de atribuire.Contractele subsecvente se vor încheia fără reluarea competiţiei în primele 6 luni de la semnarea acordurilor cadru, cu ofertantul clasat pe primul loc; în situaţia în care primul ofertant nu îşi susţine condiţiile de ofertare prezentate la licitaţie sau refuză încheierea contractului subsecvent, acesta este obligat să demonstreze imposibilitatea îndeplinirii clauzelor contractuale, autoritatea contractantă având posibilitatea încheierii contractului cu următorul clasat care susţine şi îndeplineşte condiţiile de ofertare din cadrul licitaţiei, până la epuizarea clasamentului. În cazul în care forţa majora nu se demonstrează, operatorul economic care nu mai susţine/refuză semnarea contractului subsecvent, suportă diferenţa de preţ dintre acesta şi următorul clasat cu care se încheie contractul subsecvent, dacă prin acesta se aduce un prejudiciu autorităţii contractante. În primele 6 luni de la semnarea acordului cadru, nu se acceptă actualizarea preţului contractelor/acordurilor –cadru cu indicele de inflaţie comunicat de Institutul Naţional de Statistică. Actualizarea preţului pentru mărfurile alimentare cu indicele de inflaţie se poate face doar în cadrul procesului de reofertare, în vederea încheierii unui nou contract subsecvent. După primele 6 luni de la semnarea acordului cadru, contractele subsecvente se vor încheia în urma unei proceduri de reofertare, al cărui obiect este doar componenta preţ. În urma procedurii de reofertare se va acorda un nou punctaj pentru pentru componenta PREŢ (40%), respectându-se algoritmul de calcul şi acordarea punctajului publicate în documentaţia de atribuire la prezenta procedură de licitaţie deschisă, punctaj care se va aduna cu punctajul obţinut în urma evaluării propunerilor tehnice, pentru componenta tehnică (60%), întocmindu-se un nou clasament. Ofertantul care obţine punctajul cel mai mare este cel cu care se va semna următorul contract subsecvent. Elementele din componenta tehnică pentru care se acorda punctaj ( lanţul de aprovizionare şi realizarea unei etape de producţie in regiunea de vest) nu intră în procedura de reofertare, operatorii economici participanţi la procedură fiind obligaţi să le păstreze pe toată perioada de derulare a acordului-cadru, punctajul obţinut iniţial păstrându-se şi la procedura de reofertare. Având în vedere fluctuaţia numărului persoanelor private de libertate pentru care se achiziţionează produsele alimentare, contractele subsecvente vor fi încheiate in funcţie de necesităţile unităţii şi de fondurile bugetare disponibile. Termenul pana la care operatorii economici interesati pot solicita clarificari la documentatia de atribuire: până în a 10 -a zi înainte de data limita pentru depunerea ofertelor. Termenul in care autoritatea contractanta va raspunde consolidat solicitarilor de clarificare: cel târziu în a 5 -a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu