Feedback
I.D.: 42064637

FURNIZARE ACCESORII DE BIROU, BIBLIORAFTURI ŞI ARTICOLE DE PAPETĂRIE

Data publicarii
11.02.20 Exista 196.961 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30192000-1
Termenul limita pentru depunere:
24.02.20
Pretul estimativ:
18.542,40 RON - 174.771,99 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 11.02.20 Publicat la 20.02.20
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Acord-cadru de furnizare ACCESORII DE BIROU, BIBLIORAFTURI ŞI ARTICOLE DE PAPETĂRIE după cum urmează: LOT 1 – RECHIZITE; LOT 2 – MATERIALE CU CARACTER FUNCŢIONAL PENTRU ATELIERE OCUPAŢIONALE; LOT 3 – ACCESORII DE BIROU, CAPSATOARE, PERFORATOARE, ARTICOLE DE PAPETĂRIE, BIBLIORAFTURI, MAPE DE CORESPONDENŢĂ; LOT 4 – CERNEALĂ, TUŞ; LOT 5 – REGISTRE, REGISTRE CONTABILE, CLASOARE, FORMULARE ŞI ALTE ARTICOLE IMPRIMATE DE PAPETĂRIE...
Acord-cadru de furnizare ACCESORII DE BIROU, BIBLIORAFTURI ŞI ARTICOLE DE PAPETĂRIE după cum urmează: LOT 1 – RECHIZITE; LOT 2 – MATERIALE CU CARACTER FUNCŢIONAL PENTRU ATELIERE OCUPAŢIONALE; LOT 3 – ACCESORII DE BIROU, CAPSATOARE, PERFORATOARE, ARTICOLE DE PAPETĂRIE, BIBLIORAFTURI, MAPE DE CORESPONDENŢĂ; LOT 4 – CERNEALĂ, TUŞ; LOT 5 – REGISTRE, REGISTRE CONTABILE, CLASOARE, FORMULARE ŞI ALTE ARTICOLE IMPRIMATE DE PAPETĂRIE Acestea se vor livra cu caracteristicile şi în condiţiile solicitate în Caietul de sarcini. Plata se va face prin OP in termen de 30 zile calendaristice de la data inregistrarii facturi de catre beneficiar la sediul Autoritatii Contractante si prin exceptie, in termen de maxim 60 de zile calendaristice de la data inregistrarii acesteia in conformitate cu prevederile art. 7 alin. (1) din Legea 72/2013 actualizata, in situaţia in care ordonatorul principal de credite nu a aprobat bugetul de cheltuieli destinat autorităţii contractante. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturii este de 6 zile. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatiilor suplimentare in a 4-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
ACORD CADRU FURNIZARE CARTUŞE DE TONER, ACCESORII DE BIROU, HÂRTIE, BIBLIORAFTURI ŞI ARTICOLE DE PAPETĂRIE 22.02.21
ACORD-CADRU DE FURNIZARE CARTUŞE DE TONER, ACCESORII BIROU, HÂRTIE, BIBLIORAFTURI ŞI ARTICOLE DE PAPETĂRIE 11.06.18
Acord cadru de Furnizare imbracaminte si incaltaminte: Lot 1 – Îmbrăcăminte de uz profesional, îmbrăcăminte specială de lucru şi accesorii (imbracaminte de uz profesional, salopete de lucru, manusi de lucru, echipamente de protectie) Centre Copii, Centre Adulti, Caminul pentru Persoane Varstnice Mircesti, Lot 2 – Articole de imbrăcăminte Centre Copii, Centre Adulti, Caminul pentru Persoane Varstnice Mircesti, Lot 3 – Articole de incălţăminte Centre Copii, Centre Adulti, Caminul pentru Persoane Varstnice Mircesti. 22.07.19
Acord-cadru furnizare detergenţi şi soluţii de curăţat, paste, prafuri abrazive, produse de curăţat şi lustruit, materiale igienico-sanitare pentru cantine, săli de mese, cabinete medicale şi infirmerii, produse chimice, clor şi sodă caustică, produse de menaj, materiale consumabile şi cu caracter funcţional, produse de îngrijire personală (produse de toaletă, aparate de ras, articole de hârtie pentru uz sanitar), produse de îngrijire – pentru copii şi adulţi - scutece de unică folosinţă şi articole de uz casnic 09.11.20
Acord-cadru furnizare imbracaminte si incaltaminte 16.11.20
FURNIZARE CARTUSE DE TONER, ACCESORII DE BIROU, HARTIE, BIBLIORAFTURI SI ARTICOLE DE PAPETARIE 10.09.19
ACORD CADRU FURNIZARE FRUCTE SI LEGUME 31.05.19
ACORD CADRU FURNIZARE COMBUSTIBIL PE BAZĂ DE BONURI VALORICE ŞI MOTORINĂ UTILIZATĂ DREPT COMBUSTIBIL PENTRU CENTRALE TERMICE ÎN REGIM DE SCUTIRE DE LA PLATA ACCIZELOR 12.08.19
ACORD-CADRU DE FURNIZARE PESTE CONGELAT, CONSERVE DIN PESTE, ULEI, MARGARINA, HALVA, APA SI SUC 01.08.19
ACORD-CADRU FURNIZARE MOTORINA UTILIZATA DREPT COMBUSTIBIL PENTRU CENTRALE TERMICE SI COMBUSTIBIL PE BAZA DE BONURI VALORICE 28.09.20