Acord-cadru de furnizare ACCESORII DE BIROU, BIBLIORAFTURI ŞI ARTICOLE DE PAPETĂRIE după cum urmează: LOT 1 – RECHIZITE; LOT 2 – MATERIALE CU CARACTER FUNCŢIONAL PENTRU ATELIERE OCUPAŢIONALE; LOT 3 – ACCESORII DE BIROU, CAPSATOARE, PERFORATOARE, ARTICOLE DE PAPETĂRIE, BIBLIORAFTURI, MAPE DE CORESPONDENŢĂ; LOT 4 – CERNEALĂ, TUŞ; LOT 5 – REGISTRE, REGISTRE CONTABILE, CLASOARE, FORMULARE ŞI ALTE ARTICOLE IMPRIMATE DE PAPETĂRIE...
Acord-cadru de furnizare ACCESORII DE BIROU, BIBLIORAFTURI ŞI ARTICOLE DE PAPETĂRIE după cum urmează: LOT 1 – RECHIZITE; LOT 2 – MATERIALE CU CARACTER FUNCŢIONAL PENTRU ATELIERE OCUPAŢIONALE; LOT 3 – ACCESORII DE BIROU, CAPSATOARE, PERFORATOARE, ARTICOLE DE PAPETĂRIE, BIBLIORAFTURI, MAPE DE CORESPONDENŢĂ; LOT 4 – CERNEALĂ, TUŞ; LOT 5 – REGISTRE, REGISTRE CONTABILE, CLASOARE, FORMULARE ŞI ALTE ARTICOLE IMPRIMATE DE PAPETĂRIE
Acestea se vor livra cu caracteristicile şi în condiţiile solicitate în Caietul de sarcini. Plata se va face prin OP in termen de 30 zile calendaristice de la data inregistrarii facturi de catre beneficiar la sediul Autoritatii Contractante si prin exceptie, in termen de maxim 60 de zile calendaristice de la data inregistrarii acesteia in conformitate cu prevederile art. 7 alin. (1) din Legea 72/2013 actualizata, in situaţia in care ordonatorul principal de credite nu a aprobat bugetul de cheltuieli destinat autorităţii contractante.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturii este de 6 zile.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatiilor suplimentare in a 4-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.