Feedback
I.D.: 58746831

Furnizare accesorii de birou şi articole de papetărie

Data publicarii
12.07.21 Exista 129.090 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30192000-1
Termenul limita pentru depunere:
26.07.21
Pretul estimativ:
115.987,40 RON - 115.987,40 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 13.07.21 Publicat la 18.07.21
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Acord-cadru de furnizare accesorii de birou şi articole de papetărie, pentru o perioadă de 28 de luni, urmând a fi încheiate contracte de furnizare subsecvente pentru perioade cuprinse intre 1 si 6 luni. Operatorii economici participanţi la procedura de atribuire a contractului/acordului-cadru de achiziţie publică pot depune oferte pentru unul sau mai multe loturi. Oferta tehnico-financiară va fi întocmită cu preţul u...
Acord-cadru de furnizare accesorii de birou şi articole de papetărie, pentru o perioadă de 28 de luni, urmând a fi încheiate contracte de furnizare subsecvente pentru perioade cuprinse intre 1 si 6 luni. Operatorii economici participanţi la procedura de atribuire a contractului/acordului-cadru de achiziţie publică pot depune oferte pentru unul sau mai multe loturi. Oferta tehnico-financiară va fi întocmită cu preţul unitar fără TVA al fiecărui produs din caietul de sarcini, pentru cantităţile maxime solicitate. Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de termenul limită de depunere a ofertelor: 8 zile. Autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări în a 4-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub). Descrierea loturilor şi valorilor estimate (în lei fără TVA) ale acordului-cadru şi ale celui mai mare contract subsecvent: Lot 1 - Materiale consumabile birotică pentru echipa de management: max AC 61373.95 / min AC 19248.44 şi max CS 26273.59 / min CS 3916.14 Lot 2 - Materiale consumabile birotică şi papetărie pentru activităţi cu beneficiarii: max AC 54613.45 / min AC 16826.32 şi max CS 17839.03 / min CS 4117.65 Estimarea cantităţilor minime şi maxime care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru, precum şi a cantităţilor minime şi maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează să fie atribuite pe durata acordului-cadru, conform art. 20 alin (8) lit f) din HG 395/2016, se regăseşte în Fişa de Date la cap. II.2 "Lista loturi" în cadrul fiecărui lot în parte, cât şi în caietul de sarcini ataşat la procedură.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu