Prin atribuirea acordului-cadru pt anii scolari 2021-2022 şi 2022-2023, pentru toate loturile, autoritatea contractantă doreşte furnizare de produse de panificatie pentru elevii din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi privat precum şi pentru copiii preşcolari din grădiniţele de stat autorizate/acreditate şi private acreditate cu program normal de 4 ore de pe teritoriul judeţului Buzău în cadrul Programului pentru şc...
Prin atribuirea acordului-cadru pt anii scolari 2021-2022 şi 2022-2023, pentru toate loturile, autoritatea contractantă doreşte furnizare de produse de panificatie pentru elevii din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi privat precum şi pentru copiii preşcolari din grădiniţele de stat autorizate/acreditate şi private acreditate cu program normal de 4 ore de pe teritoriul judeţului Buzău în cadrul Programului pentru şcoli pe perioada 2021 - 2023, în conformitate cu prevederile O.G. nr. 13/2017 şi H.G. nr. 640/2017, cu modificările şi completările ulterioare.
Cantităţile totale estimative, cu distribuţie zilnică sau săptămânală, sunt prevăzute în anexele din cadrul documentaţiei de atribuire, cu nominalizarea unităţilor de învăţământ din judeţul Buzău, precum şi a numărului de elevi şi preşcolari care urmează să beneficieze de prevederile Hotărârii Guvernului nr. 640/2017 pentru aprobarea Programului pentru şcoli al României în perioada 2017-2023 şi pentru stabilirea bugetului pentru implementarea acestuia în anul şcolar 2017-2018, cu modificările şi completările ulterioare.
Cantităţile estimative au fost calculate pe baza datelor furnizate de Inspectoratul Şcolar al Judeţului Buzău. Ele vor fi actualizate atât la momentul începerii distribuţiei în unităţile de învăţământ, cât şi pe parcursul derulării acordului-cadru, în funcţie de numărul de copii înscrişi la fiecare unitate de învăţământ beneficiară şi de prezenţa la cursuri a beneficiarilor de produse pe categorii de elevi din şcoli şi grădiniţe.
Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru, conform anexelor la caietul de sarcini, pentru fiecare lot în parte:
- lot I: cantit. totală (porţii) minim/maxim = 3021165 min/ 4229700 max
- lot II : cantit. totală (porţii) minim/maxim = 1042245 min/ 1459350 max
- lot III: cantit. totală (porţii) minim/maxim = 2240430 min/ 3136395 max
- lot IV: cantit. totală (porţii) minim/maxim = 1963740 min/ 2749305 max
- lot V: cantit. totală (porţii) minim/maxim = 2449845 min/ 3429990 max
Limita valorică zilnică/preşcolar/elev luată în calcul conform art. 3 din Hotărârii Guvernului nr. 640/2017, cu modificările şi completările ulterioare, începând cu anul şcolar 2017-2018 este de 0,52 lei, fără TVA, pentru porţie si reprezinta preţul estimat de achizitie care include cheltuieli de transport, distribuţie şi depozitare, după caz.
Estimări ale valorilor minime şi maxime pe durata întregului acord-cadru, conform anexelor la caietul de sarcini, pentru fiecare lot în parte:
- lot I: valoare minimă/maximă (RON fără TVA) = 1571005,80 min/ 2199444,00 max
- lot II : valoare minimă/maximă( RON fără TVA) = 541967,40 min/ 758862,00 max
- lot III: valoare minimă/maximă (RON fără TVA) = 1165023,60 min/ 1630925,40 max
- lot IV: valoare minimă/maximă (RON fără TVA) = 1021144,80 min/ 1429638,60 max
- lot V: valoare minimă/maximă (RON fără TVA) =1273919,40 min/ 1783594,80 max
Caracteristicile celui mai mare contract subsecvent pentru fiecare lot in parte
Cantităţile celui mai mare contract subsecvent au fost calculate pentru un număr de 20 săptămâni de şcoală x 5 zile pe săptămână:
- lot I: cantit. totală (porţii) minim/maxim = 875700 min/1226000 max
- lot II : cantit. totală (porţii) minim/maxim = 302100 min/ 423000 max
- lot III: cantit. totală (porţii) minim/maxim = 649400 min/ 909100max
- lot IV: cantit. totală (porţii) minim/maxim = 569200 min/ 796900 max
- lot V: cantit. totală (porţii) minim/maxim = 710100 min/ 994200 max
Valoarea estimată a celui mai mare contract subsecvent:
- lot I: valoare minimă/maximă (RON fără TVA) = 455364,00 min/ 637520 max
- lot II : valoare minimă/maximă (RON fără TVA) = 157092,00 min/ 219960,00 max
- lot III: valoare minimă/maximă (RON fără TVA) = 337688,00 min/ 472732,00 max
- lot IV: valoare minimă/maximă (RON fără TVA) = 295984,00 min/ 414388,00 max
- lot V: valoare minimă/maximă (RONfără TVA) = 369252,00 min/ 516984,00 max
Număr de zile calendaristice până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor: până în a 20-a zi înainte de termenul limită de depunere oferte, stabilit conform dispoziţiilor art. 160 şi art. 161 din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice cu modificările şi completările ulterioare, coroborate cu cele ale art.27 din H.G nr.395/2016.
Termenul în care se va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări/ informaţiilor suplimentare este în a 11-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor, termen stabilit conform art.161, alin.1 din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice cu modificările şi completările ulterioare.