Consiliul Judeţean Suceava iniţiază procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică de furnizare a 1 (una) bucată Sistem PC tip staţie grafică, a 1 (una) bucată licenţă permanentă Allplan AEC 2022 şi a 1 (una) bucată licenţă Allplan Licence Server in vederea eficientizarii şi optimizarii activităţilor de urbanism şi cadastru din cadrul Direcţiei arhitect Şef. După punerea în funcţiune a produselor ce formează obi...
Consiliul Judeţean Suceava iniţiază procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică de furnizare a 1 (una) bucată Sistem PC tip staţie grafică, a 1 (una) bucată licenţă permanentă Allplan AEC 2022 şi a 1 (una) bucată licenţă Allplan Licence Server in vederea eficientizarii şi optimizarii activităţilor de urbanism şi cadastru din cadrul Direcţiei arhitect Şef. După punerea în funcţiune a produselor ce formează obiectul achiziţiei, se vor putea elabora propuneri pentru întocmirea documentaţiilor de urbanism în format 3D, împreună cu calculul automat al indicatorilor urbanistici, se vor putea verifica documentaţiile de urbanism supuse avizării în cadrul Comisiei Tehnice de Amenajare a Teritoriului şi Urbanism din cadrul Consiliului Judeţean Suceava, transpunerea documentaţiilor cadastrale şi topografice în format 3D, transpunerea documentaţiilor în 3D-PDF dinamic, ce se poate accesa de pe orice calculator, tabletă sau telefon smart, verificarea documentaţiilor în sistem BIM – mod de proiectare integrat, arhitectură, structură şi instalaţii, fiind modul de lucru general folosit de birourile de proiectare şi verificare a documentaţiilor de avizare şi autorizare a construcţiilor aferente UAT-urilor care au convenţie de parteneriat tehnic cu Consiliul Judeţean Suceava.
Descrierea achiziţiei publice:
Contract de achiziţie publică de furnizare, pe loturi, după cum urmează:
Lot 1 – Furnizare 1 (una) bucată sistem PC tip staţie grafică, cod CPV 30141200-1 – Calculatoare de birou (Rev. 2), conform cerinţelor din caietul de sarcini;
Lot 2 – Furnizare 1 (una) bucată licenţă permanentă Allplan AEC 2022, cod CPV 48320000-7 – Pachete software de desen şi imagistică (Rev. 2), conform cerinţelor din caietul de sarcini;
Lot 3 – Furnizare 1 (una) bucată licenţă Allplan Licence Server, cod CPV 48320000-7 – Pachete software de desen şi imagistică (Rev. 2), conform cerinţelor din caietul de sarcini.
Orice operator economic are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare, conform dispoziţiilor art. 160 alin. (1) şi alin. (2) din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare, cel mai târziu cu 6 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
În măsura în care solicitările de clarificări sau informaţii suplimentare au fost adresate în termenul prevăzut anterior, conform dispoziţiilor art. 27 alin. (3) din Normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici cu 4 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Solicitările de clarificări sau orice alte informaţii suplimentare se vor transmite în mod obligatoriu prin intermediul SEAP, semnate cu semnătură electronică extinsă, bazată pe un certificat calificat, eliberat de un furnizor de servicii de certificare acreditat.