În cadrul acestui contract vor fi achiziţionate un număr de 5 Microbuze electrice 16+1 locuri, aferente proiectului “Dotarea cu microbuze electrice pentru elevi ai unităţilor de învăţământ preuniversitar care funcţionează în localităţile eligibile de pe raza Judeţului Constanţa".
Contractul de finanţare nr. 11995/12.09.2023, între Ministerul Educaţiei, în calitate de coordonator de reforme şi/sau investiţii, responsabil ...
În cadrul acestui contract vor fi achiziţionate un număr de 5 Microbuze electrice 16+1 locuri, aferente proiectului “Dotarea cu microbuze electrice pentru elevi ai unităţilor de învăţământ preuniversitar care funcţionează în localităţile eligibile de pe raza Judeţului Constanţa".
Contractul de finanţare nr. 11995/12.09.2023, între Ministerul Educaţiei, în calitate de coordonator de reforme şi/sau investiţii, responsabil pentru componenta C15 – Educaţie a Planului Naţional de Redresare şi Rezilienţă (PNRR) şi Consiliul Judeţean Constanţa, în calitate de Beneficiar Actul Aditional nr 1 si Actul Adiţional nr. 2 la contractul de finanţare nr. 11995/12.09.2024 (Cererea de finanţare s-a modificat prin suplimentarea numărului de microbuze electrice 16+1 de la 25 de buc. la 30 de buc.)
Perioada de implementare a proiectului începe la data menţionată la alin (2) al prezentului articol şi se încheie cel târziu la data de 30.09.2025.
U.A.T. Judeţul Constanţa implementează proiectul “Dotarea cu microbuze electrice pentru elevi ai unităţilor de învăţământ preuniversitar care funcţionează în localităţile eligibile de pe raza Judeţului Constanţa", finanţat prin Programul Naţional de Redresare şi Rezilienţă, în cadrul apelului “Microbuze electrice pentru elevi", pilonul VI – Politici pentru noua generaţie, Componenta C15: Educaţie, Reforma 6: Actualizarea cadrului legislativ pentru a asigura standarde ecologice de proiectare, construcţie şi dotare în sistemul de învăţământ preuniversitar, Investiţia 10: Dezvoltarea reţelei de şcoli verzi şi achiziţionarea de microbuze verzi.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare, numai prin SICAP, cu cel puţin 18 zile înainte de data limită de depunere stabilită pentru depunerea ofertelor, conform art. 160 alin. (1) şi alin. (2) din Legea 98/2016. În măsura în care solicitările de clarificări sau informaţii suplimentare au fost adresate în termenul prevăzut anterior, răspunsurile autorităţii contractante vor fi publicate în SICAP cu cel puţin 11 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor, conform art. 161 alin.(2) din Legea 98/2016, autoritatea contractantă urmând să nu dea curs solicitărilor adresate prin altă modalitate de comunicare sau la un alt termen decât cel stabilit.