FURNIZARE 5 DULAPURI VESTIAR, 4 MESE ŞI RECONDIŢIONARE 35 DE MESE AFLATE ÎN DOTAREA STADIONULUI CLUJ ARENA
Construcţia noului stadion a început în anul 2009 şi a fost finalizată la sfârşitul anului 2011, fiind amplasat pe locul fostului stadion Ion Moina. Compus din două tribune şi două peluze, stadionul are o capacitate de 30.200 locuri, majoritatea acoperite. Fiind construită la cele mai înalte standarde, arena este cotat...
FURNIZARE 5 DULAPURI VESTIAR, 4 MESE ŞI RECONDIŢIONARE 35 DE MESE AFLATE ÎN DOTAREA STADIONULUI CLUJ ARENA
Construcţia noului stadion a început în anul 2009 şi a fost finalizată la sfârşitul anului 2011, fiind amplasat pe locul fostului stadion Ion Moina. Compus din două tribune şi două peluze, stadionul are o capacitate de 30.200 locuri, majoritatea acoperite. Fiind construită la cele mai înalte standarde, arena este cotată ca fiind un stadion din categoria UEFA Elite. Proprietarul stadionului este Consiliul Judeţean Cluj. Cea mai importantă întrebuinţare a arenei sunt partidele de fotbal, dar stadionul poate susţine şi competiţii olimpice datorită pistei de atletism de care dispune sau concerte.
Se doreste achizitionarea a 5 dulapuri vestiar, 4 mese şi recondiţionare 35 de mese necesare pentru buna desfasurare a activitatilor din cadrul DAESCA , aceasta achiziţie fiind necesară pentru buna desfăşurare a activităţii curente.
Prin achiziţionarea produselor specifice terenurilor sportive, Autoritatea/entitatea contractantă doreşte îmbunătăţirea calităţii stadionului Cluj Arena prin menţinerea standardelor UEFA si FIFA.
Valoarea estimată totală a contractului este :
• 8.100,00 lei fără TVA.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legatură cu documentaţia de atribuire, cu respectarea termenului limită stabilit de autoritatea contractantă în anunţul de participare simplificat şi fişa de date a achiziţiei - Secţiunea I.1), respectiv numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 5 zile. Răspunsurile la solicitările de clarificări cu privire la documentaţia de atribuire vor fi publicate în SEAP, la Secţiunea ”Documentaţie, clarificări şi decizii” din cadrul anunţului de participare simplificat. Autoritatea contractantă stabileşte următorul termen-limită în care va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare: termenul limită este: în a 3-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor precizată în anunţul de participare simplificat.