Feedback
I.D.: 69219873

Furnizare 30 buc. sisteme complete PC-desktop şi 5 buc. laptop

Data publicarii
19.05.22 Exista 189.759 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30213000-5 30213100-6
Termenul limita pentru depunere:
02.06.22
Pretul estimativ:
166.805,00 RON - 166.805,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 19.05.22 Publicat la 28.05.22
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Consiliul Judeţean Suceava iniţiază procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică de furnizare a 30 buc. sisteme complete PC-desktop şi 5 buc. laptop. Descrierea achiziţiei publice: Contract de achiziţie publică de furnizare, pe loturi, după cum urmează: Lot 1 – Furnizare 30 buc. sisteme complete PC-desktop, cod CPV: 30213000-5-Computere personale (Rev. 2), conform specificaţiilor tehnice şi cerinţelor din ca...
Consiliul Judeţean Suceava iniţiază procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică de furnizare a 30 buc. sisteme complete PC-desktop şi 5 buc. laptop. Descrierea achiziţiei publice: Contract de achiziţie publică de furnizare, pe loturi, după cum urmează: Lot 1 – Furnizare 30 buc. sisteme complete PC-desktop, cod CPV: 30213000-5-Computere personale (Rev. 2), conform specificaţiilor tehnice şi cerinţelor din caietul de sarcini; Lot 2 – Furnizare 5 buc. laptop, cod CPV: 30213100-6-Computere portabile (Rev. 2), conform specificaţiilor tehnice şi cerinţelor din caietul de sarcini. Orice operator economic are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare, conform dispoziţiilor art. 160 alin. (1) şi alin. (2) din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare, cel mai târziu cu 6 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. În măsura în care solicitările de clarificări sau informaţii suplimentare au fost adresate în termenul prevăzut anterior, conform dispoziţiilor art. 27 alin. (3) din Normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici cu 4 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Solicitările de clarificări sau orice alte informaţii suplimentare se vor transmite în mod obligatoriu prin intermediul SEAP, semnate cu semnătură electronică extinsă, bazată pe un certificat calificat, eliberat de un furnizor de servicii de certificare acreditat.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Furnizare ATV (vehicul pentru orice tip de teren) 26.07.22
Furnizare a 1 (una) bucata sistem PC tip Statie grafica, a 1 (una) bucata licenta permanenta Allplan AEC 2022 si a 1 (una) bucata licenta Allplan Licence Server 09.05.22
Contract de furnizare a unui echipament specializat - echipament de cartografiere mobilă, în scopul proiectului "Îmbunătăţirea infrastructurii de transport în zona transfrontalieră Suceava - Cernăuţi (Izvoarele Sucevei – Shepit)" 1HARD/3.1/17 Acronim proiect DJ 175 finanţat în cadrul Programului Operaţional Comun România-Ucraina 2014-2020 02.10.23
Executie lucrari pentru proiectul "Cresterea eficientei energetice a cladirilor Scolii Gimnaziale Speciale Sf. Stelian Radauti", cod SMIS 110279 26.07.21
Executie lucrari pentru proiectul "Cresterea eficientei energetice a cladirilor Scolii Gimnaziale Speciale Sf. Stelian Radauti", cod SMIS 110279 26.07.21
Executie lucrari pentru proiectul "Cresterea eficientei energetice a cladirilor Scolii Gimnaziale Speciale Sf. Stelian Radauti", cod SMIS 110279 31.01.22
Execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţie "Modernizare DJ 175 Izvoarele Sucevei – frontiera Ucraina, km 43+600 – 46+600, judeţul Suceava" 1HARD/3.1/17 23.05.22
Elaborare Plan Urbanistic General în format GIS pentru gestionarea activităţii de urbanism, cu bază de date urbane şi instrumentele de raportare inteligentă în cadrul proiectului nr. C10-I4-224 intitulat "Elaborare Plan Urbanistic General al comunei Horodnic de Sus, judeţul Suceava" 31.05.23
Servicii de elaborare a proiectului tehnic şi a detaliilor de execuţie şi asigurarea asistenţei tehnice din partea proiectantului pentru proiectul "Creşterea siguranţei pacienţilor Spitalului Judeţean de Urgenţă "Sfântul Ioan cel Nou" Suceava", cod SMIS 154593 07.02.23
Servicii de elaborare a proiectului tehnic şi a detaliilor de execuţie şi asigurarea asistenţei tehnice din partea proiectantului pentru proiectul "Creşterea siguranţei pacienţilor Spitalului Judeţean de Urgenţă "Sfântul Ioan cel Nou" Suceava", cod SMIS 154593 23.11.22