Având în vedere faptul că centralele termice existente la unitățile de învățământ și clădirile administrative de pe raza administrativă
a Sectorului 3 al Municipiului București mai jos menționate nu se pot repara și faptul că acestea sunt depășite din punct
de vedere tehnic și nu mai pot fi folosite în condiții de siguranță se impune achiziția unor noi centrale termice la următoarele
obiective:- Grădinița ...
Având în vedere faptul că centralele termice existente la unitățile de învățământ și clădirile administrative de pe raza administrativă
a Sectorului 3 al Municipiului București mai jos menționate nu se pot repara și faptul că acestea sunt depășite din punct
de vedere tehnic și nu mai pot fi folosite în condiții de siguranță se impune achiziția unor noi centrale termice la următoarele
obiective:- Grădinița 70 - corp A (inclusiv proiectare, montaj, accesorii, taxe, avize etc) – 3 bucăți;- Grădinița 232 (inclusiv
proiectare, montaj, accesorii, taxe, avize etc) – 4 bucăți;- Grădinița 241 - corp B (inclusiv proiectare, montaj, accesorii,
taxe, avize etc) – 4 bucăți;- Grădinița 67 - corp A ( inclusiv proiectare, montaj, accesorii, taxe, avize etc) – 3 bucăți;-
Școala Gimnazială nr. 55 (inclusiv proiectare , avize, taxe etc) – 1 bucată;- Școala Gimnazială nr. 84 – Sala de sport (inclusiv
proiectare , avize, taxe etc) – 1 bucată;- Școala Gimnazială nr. 195 – Sala de sport (inclusiv proiectare , avize, taxe etc)
– 2 bucăți;- Școala Gimnazială Nicolae Labis (inclusiv proiectare , avize, taxe etc) – 2 bucăți;- Colegiul Tehnic Anghel Saligny
- Centru Militar (inclusiv proiectare , avize, taxe etc) – 2 bucăți;- Liceul Teoretic Benjamin Franklin (inclusiv proiectare
, avize, taxe etc) – 2 bucăți;- DGASPC Floarea Sperantei (inclusiv proiectare, montaj, accesorii, taxe, avize etc) – 1 bucată;-
DGASPC Unirea (inclusiv proiectare, montaj, accesorii, taxe, avize etc) – 2 bucăți;- Sediu DADP (inclusiv proiectare, montaj,
accesorii, taxe, avize etc) – 1 bucată.Termene pentru depunerea/ raspunsul la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare:In
conformitate cu prevederile art.160 alin.(1) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita
pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura
cu documentatia de atribuire este de 18 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.În conformitate cu prevederile
art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va transmite
raspunsul consolidat formulat la solicitările de clarificari/informatii suplimentare în a 11-a zi înainte de termenul limită
stabilit pentru depunerea ofertelor, în măsura în care sunt transmise în termenul precizat.