Având în vedere faptul că centralele termice existente la unităţile de învăţământ şi clădirile administrative de pe raza administrativă a Sectorului 3 al Municipiului Bucureşti mai jos menţionate nu se pot repara şi faptul că acestea sunt depăşite din punct de vedere tehnic şi nu mai pot fi folosite în condiţii de siguranţă se impune achiziţia unor noi centrale termice la următoarele obiective:
- Grădiniţa 70 - corp A (in...
Având în vedere faptul că centralele termice existente la unităţile de învăţământ şi clădirile administrative de pe raza administrativă a Sectorului 3 al Municipiului Bucureşti mai jos menţionate nu se pot repara şi faptul că acestea sunt depăşite din punct de vedere tehnic şi nu mai pot fi folosite în condiţii de siguranţă se impune achiziţia unor noi centrale termice la următoarele obiective:
- Grădiniţa 70 - corp A (inclusiv proiectare, montaj, accesorii, taxe, avize etc) – 3 bucăţi;
- Grădiniţa 232 (inclusiv proiectare, montaj, accesorii, taxe, avize etc) – 4 bucăţi;
- Grădiniţa 241 - corp B (inclusiv proiectare, montaj, accesorii, taxe, avize etc) – 4 bucăţi;
- Grădiniţa 67 - corp A ( inclusiv proiectare, montaj, accesorii, taxe, avize etc) – 3 bucăţi;
- Şcoala Gimnazială nr. 55 (inclusiv proiectare , avize, taxe etc) – 1 bucată;
- Şcoala Gimnazială nr. 84 – Sala de sport (inclusiv proiectare , avize, taxe etc) – 1 bucată;
- Şcoala Gimnazială nr. 195 – Sala de sport (inclusiv proiectare , avize, taxe etc) – 2 bucăţi;
- Şcoala Gimnazială Nicolae Labis (inclusiv proiectare , avize, taxe etc) – 2 bucăţi;
- Colegiul Tehnic Anghel Saligny - Centru Militar (inclusiv proiectare , avize, taxe etc) – 2 bucăţi;
- Liceul Teoretic Benjamin Franklin (inclusiv proiectare , avize, taxe etc) – 2 bucăţi;
- DGASPC Floarea Sperantei (inclusiv proiectare, montaj, accesorii, taxe, avize etc) – 1 bucată;
- DGASPC Unirea (inclusiv proiectare, montaj, accesorii, taxe, avize etc) – 2 bucăţi;
- Sediu DADP (inclusiv proiectare, montaj, accesorii, taxe, avize etc) – 1 bucată.
Termene pentru depunerea/ raspunsul la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare:
In conformitate cu prevederile art.160 alin.(1) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 18 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va transmite raspunsul consolidat formulat la solicitările de clarificari/informatii suplimentare în a 11-a zi înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor, în măsura în care sunt transmise în termenul precizat.