Feedback
I.D.: 76543732

Furnizare şi distribuţie a laptelui si produselor lactate elevilor din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi privat, precum şi preşcolarilor din grădiniţele de stat şi private cu program normal de 4 ore, pentru 4 ani şcolari, respectiv anii şcolari: 2022-2023,2023-2024,2024-2025,2025-2026;

Data publicarii
17.12.22 Exista 161.504 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
15500000-3
Termenul limita pentru depunere:
23.01.23
Pretul estimativ:
28.106.098,20 RON - 28.530.298,20 RON
Documente participare:
  1. AC model.pdf
  2. Anexe Ctr.pdf
  3. Caiet Sarcini.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Acordarea gratuita pentru prescolarii din gradinitele cu program normal de 4 ore de stat autorizate/acreditate si particulare acreditate si pentru elevii din invatamantul primar si gimnazial de stat si particular de lapte si produse lactate in limita unei valori zilnice /prescolar/elev. Limita valorica zilnica cuprinde pretul integral de achizitie al produselor, inclusiv taxa pe valoarea adaugata, cheltuielile de transport,...
Acordarea gratuita pentru prescolarii din gradinitele cu program normal de 4 ore de stat autorizate/acreditate si particulare acreditate si pentru elevii din invatamantul primar si gimnazial de stat si particular de lapte si produse lactate in limita unei valori zilnice /prescolar/elev. Limita valorica zilnica cuprinde pretul integral de achizitie al produselor, inclusiv taxa pe valoarea adaugata, cheltuielile de transport, distributie si depozitare a acestora, dupa caz. Orice solicitare de clarificari trebuie transmisa in SEAP.Autoritatea contractantă va raspunde la solicitarile de clarificari in a 11-a zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Numarul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor este de 20 zile. Resursele materiale necesare contractarii sunt asigurate prin HG 881/2021pentru stabilirea bugetului pentru implementarea Programului pentru şcoli al României in perioada 2021-2022, precum si modificarea si completarea HG nr.640/2017 pentru aprobarea Programului pentru scoli al Romaniei in perioada 2017-2023 . Resursele financiare se asigura de la bugetul de stat din sume defalcate din TVA repartizate prin anexa la legile bugetare anuale si din fonduri externe nerambursabile. In cazul in care Programul pentru Şcoli al României se suspendă,Judetul Prahova,respectiv Consiliul Judeţean Prahova nu va mai primi sume defalcate din TVA de la bugetul de stat si nu se vor mai incheia contracte subsecvente pentru anii şcolari : 2023-2024,2024-2025,2025-2026
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acord Cadru de Furnizare şi Distribuţie a fructelor, laptelui, produselor lactate si produselor de panificatie elevilor din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi privat, precum şi preşcolarilor din grădiniţele de stat şi private cu program normal de 4 ore, pentru 4 ani şcolari, respectiv 2022-2023, 2023-2024, 2024-2025, 2025-2026 08.08.22
Acord-cadru de “Realizare si furnizare materiale didactice-educative in vederea derularii de masuri care insotesc distrib. fructelor si distrib. laptelor si prod. lactate pentru elevii din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi privat, precum şi preşcolarii din grădiniţele de stat şi private cu program normal de 4 ore, pentru anii şcolari 2022-2023,2023-2024,2024-2025,2025-2026 (4 ani)" 30.05.23
Furnizare şi distribuţie a laptelui si produselor lactate elevilor din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi privat, precum şi preşcolarilor din grădiniţele de stat şi private cu program normal de 4 ore, pentru 4 ani școlari, respectiv anii şcolari: 2022-2023,2023-2024,2024-2025,2025-2026; 23.01.23
Acord-cadru de “realizare si furnizare materiale didactice-educative in vederea derularii de masuri care insotesc distrib. fructelor si distrib. laptelor si prod. lactate pentru elevii din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi privat, precum şi preşcolarii din grădiniţele de stat şi private cu program normal de 4 ore, pentru anii școlari 2022-2023,2023-2024,2024-2025,2025-2026 (4 ani)” 30.05.23
Acord-cadru de “realizare si furnizare materiale didactice-educative in vederea derularii de masuri care insotesc distrib. fructelor si distrib. laptelor si prod. lactate pentru elevii din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi privat, precum şi preşcolarii din grădiniţele de stat şi private cu program normal de 4 ore, pentru anii școlari 2022-2023,2023-2024,2024-2025,2025-2026 (4 ani)” 30.05.23
Servicii de proiectare, asistenta tehnica şi execuţie lucrări pentru obiectivele de investitii incluse in HG 992/2021 18.05.22
Servicii de proiectare, asistenta tehnica şi execuţie lucrări pentru obiectivele de investitii incluse in HG 992/2021 06.04.22
Servicii de proiectare, asistenta tehnica şi execuţie lucrări pentru obiectivele de investitii incluse in HG 992/2021 06.04.22
Elaborare Proiect Tehnic, Proiect pentru autorizarea executării lucrărilor, Asistenţă Tehnică şi Execuţie lucrări “Refacere 2 poduri (PV Nr. 3818/30.06.2021 pozitia 88) – Pod peste paraul Varbilau in Comuna Dumbravesti, Judetul Prahova, Sat Malaiestii de Sus 27.04.22
Servicii de proiectare şi execuţie lucrări de refacere a infrastructurii locale afectate ca urmare a calamităţilor naturale în comuna Valea Doftanei, în baza HG nr.531/2020-5 LOTURI 12.11.20