Feedback
I.D.: 34821287

Furnizare " MATERIALE SANITARE / 8 LOTURI” - ACORD CADRU 36 luni

Data publicarii
27.03.19 Exista 262.654 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
33190000-8
Termenul limita pentru depunere:
02.05.19
Pretul estimativ:
3.264.010,00 RON - 34.241.298,00 RON
Documente participare:
  1. 2-CN1010199.zip
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
MATERIALE SANITARE / 8 LOTURI” - ACORD CADRU 36 luni LOT nr.1:PACHET CONSUMABILE FOLOSITE PENTRU IGIENA PACIENTULUI LOT nr.2:PACHET MATERIALE DE PROTECTIE LOT nr.3: PACHET TRUSE / SETURI LOT nr.4:SET MONITORIZARE DIUREZA ORARA SI LOT nr.5:PACHET CONSUMABILE INTUBATIE LOT nr.6: Set dispozitiv administrare oxigen multifunctional cu aerosoli LOT nr.7:Pachet terapie rece/cald LOT nr.8: ...
MATERIALE SANITARE / 8 LOTURI” - ACORD CADRU 36 luni LOT nr.1:PACHET CONSUMABILE FOLOSITE PENTRU IGIENA PACIENTULUI LOT nr.2:PACHET MATERIALE DE PROTECTIE LOT nr.3: PACHET TRUSE / SETURI LOT nr.4:SET MONITORIZARE DIUREZA ORARA SI LOT nr.5:PACHET CONSUMABILE INTUBATIE LOT nr.6: Set dispozitiv administrare oxigen multifunctional cu aerosoli LOT nr.7:Pachet terapie rece/cald LOT nr.8: PACHET CONSUMABILE MACERABILE Valoarea acordului cadru : minim: 3264010 /maxim 34241298 Lei Cantitatile minime si maxime /accord cadru se regasesc in caietul de saracini. Cantitatile minime si maxime si valoarea /contract subsecvent se regasesc in caietul de saracini. Frecventa si valoarea contractelor ce urmeaza sa fie atribuite : Contractele subsecvente acordului cadru se vor incheia lunar, la inceputul fiecarui an pana la aprobarea Bugetului de venituri si cheltuieli al SCJU Constanta si maxim pe o perioada de 9 luni ulterior aprobarii Bugetului de venituri si cheltuieli al SCJU Constanta. Termenul limita pana la care se pot solicita clarificari la documentatia de atribuire: cu 17 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor . In conformitate cu prevederile art.161 din legea 98/2016, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/informtiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire in a 10 a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor in anuntul de participare.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Furnizare " MATERIALE SANITARE / 8 LOTURI” - ACORD CADRU 36 luni  
Furnizare Materiale Sanitare si Consumabile - pentru UPU-SMURD / 14 LOTURI - Acord - Cadru 36 Luni 08.02.22
Furnizare REACTIVI si CONSUMABILE pentru ANATOMIA PATOLOGICA 1 lot si LABORATORUL DE TOXICOLOGIE 2 loturi- ACORD CADRU 24 LUNI 23.03.22
FURNIZARE MATERIALE DE PROTECTIE / 21 loturi • Lot nr.1- Pachet manusi chirurgicale sterile din latex pudrate si nepudrate, diferite marimi • Lot nr.2- Pachet manusi examinare nesterile din latex pudrate si nepudrate , diferite marimi • Lot nr.3- Pachet manusi examinare nesterile din nitril nepudrate , diferite marimi • Lot nr.4- Manusi chirurgicale dubla protectie-toate marimile • Lot nr.5- Manusi chirurgicale sterile din latex sterile , nepudrate , ginecologice- toate marimile • Lot nr.6- Manusi chirurgicale din latex sterile , nepudrate ,ortopedice -toate marimile • Lot nr.7- Manusi autopsie, diferite marimi • Lot nr.8- Masca chirurgicala in trei straturi cu trei pliuri • Lot nr.9- Masca FFP 2 fara supapa • Lot nr.10- Masca FFP 3 fara supapa • Lot nr.11- Combinezon protectie pentru risc biologic cu gluga si protectie incaltaminte . • Lot nr.12- Capelina/Boneta- unica folosinta • Lot nr.13- Botosi scurti -unica folosinta ,40 microni • Lot nr.14- Botosi tip cizma • Lot nr.1 25.11.20
FURNIZARE MATERIALE SANIATRE / 14 loturi 14.10.19
FURNIZARE DE CONSUMABILE PENTRU COPIERE / PRINTARE /5 LOTURI – ACORD CADRU 12 LUNI 13.07.21
FURNIZARE MATERIALE SANITARE PROGRAM AP IMA /4 loturi 26.09.19
FURNIZARE MATERIALE SANIATRE , RESPECTIV SONDE / 16 loturi • Lot nr.1- Pachet administrare oxigen • Lot nr.2- Sonde Foucher • Lot nr.3- Sonde Petzer • Lot nr.4- Pachet tub dren • Lot nr.5- Pachet dispozitive ORL • Lot nr.6- Pachet sonde • Lot nr.7- Pachet materiale pentru cale aeriana libera • Lot nr.8- Pachet sonde uretrovezicale • Lot nr.9- Set Stent Ureteral • Lot nr.10- Sistem de irigare cu 2 cai • Lot nr.11- Cateter ombilical cu fir radioopac • Lot nr.12- Pachet (urinare barbati, irigatoare si canule rectale si vaginale ) • Lot nr.13- Anse de rezectie monopolara • Lot nr.14- Dispozitiv de lavaj bronsic • Lot nr.15- Filtre bacteriene BVF • Lot nr.16- Canule nazale poligraf 10.12.19
FURNIZARE MATERIALE SANITARE PENTRU CLINICA DE CHIRURGIE CARDIOVASCULARA /8 LOTURI 23.02.23
FURNIZARE "MATERIALE SANITARE /9 LOTURI " 28.07.21