Contractul cuprinde prevederile privind furnizarea de utilaje si echipamente în vederea îmbunătătirii serviciilor publice locale din comuna Lueta, jud. Harghita, după cum urmează:
Lot nr. 1: Furnizarea unui tractor, a unui vidanjor si a unui set de utilaje si echipamente (2 remorci, 1 măturător, 1 distribuitor, 1 tocător stradal, 1 tocător crengi) în cadrul proiectului: „ÎMBUNĂTĂTIREA SERVICIILOR PUBLICE LOCALE ÎN COMUNA L...
Contractul cuprinde prevederile privind furnizarea de utilaje si echipamente în vederea îmbunătătirii serviciilor publice locale din comuna Lueta, jud. Harghita, după cum urmează:
Lot nr. 1: Furnizarea unui tractor, a unui vidanjor si a unui set de utilaje si echipamente (2 remorci, 1 măturător, 1 distribuitor, 1 tocător stradal, 1 tocător crengi) în cadrul proiectului: „ÎMBUNĂTĂTIREA SERVICIILOR PUBLICE LOCALE ÎN COMUNA LUETA, JUDETUL HARGHITA, PRIN ACHIZITIONARE DE UTILAJE Sl ECHIPAMENTE”
Lot nr. 2: Furnizarea unui motoferăstrău, a două motocoase si a unei masini de tuns iarbă, în cadrul proiectului: „ÎMBUNĂTĂTIREA SERVICIILOR PUBLICE LOCALE ÎN COMUNA LUETA, JUDETUL HARGHITA, PRIN ACHIZITIONARE DE UTILAJE Sl ECHIPAMENTE”.
Numărul de zile pana la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 6.
Conform prevederilor art. 160 alin. 2 din Legea 98/2016, modificat prin OUG 107/2017 din 20 decembrie 2017, autoritatea contractanta va răspunde tuturor solicitărilor de clarificare/informatiilor suplimentare înainte de data limita de depunere a ofertelor cu 3 zile.