Feedback
I.D.: 101908021

FULL SERVICE (CU PIESE DE SCHIMB) PENTRU SISTEM DE ANGIOGRAFIE PHILIPS ALLURAXPER FD10

Data publicarii
26.08.24
Coduri CPV
50421000-2
Termenul limita pentru depunere:
10.09.24
Pretul estimativ:
1.051.200,00 RON - 1.051.200,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1223938.pdf
  2. CAIET DE SARCINI SPECIFICATII FULL SERVICE.pdf
  3. CLAUZE CONTRACTUALE FULL SERVICE.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitia de servicii de: FULL SERVICE (CU PIESE DE SCHIMB) PENTRU SISTEM DE ANGIOGRAFIE PHILIPS ALLURAXPER FD10 - ACORD CADRU VALABIL PENTRU O PERIOADA DE 36 DE LUNI Full service cu piese incluse pentru Sistem de angiografie Philips Alluraxper FD 10 model Allura Clarity, seria 70599864 nr.inventar 25091 Pret unitar estimat: 29.200,00 lei fara TVA / bucata Cantitate minima acord cadru: 1 bucata Cantitate maxima ...
Achizitia de servicii de: FULL SERVICE (CU PIESE DE SCHIMB) PENTRU SISTEM DE ANGIOGRAFIE PHILIPS ALLURAXPER FD10 - ACORD CADRU VALABIL PENTRU O PERIOADA DE 36 DE LUNI Full service cu piese incluse pentru Sistem de angiografie Philips Alluraxper FD 10 model Allura Clarity, seria 70599864 nr.inventar 25091 Pret unitar estimat: 29.200,00 lei fara TVA / bucata Cantitate minima acord cadru: 1 bucata Cantitate maxima acord cadru: 36 de bucati Cantitate minima contract subsecvent: 1 bucata Cantitate maxima contract subsecvent: 12 bucati Garantie de participare: 1% din valoarea fara TVA a celui mai mare CS, respectiv 3.504,00 lei Alegerea procedurii de atribuire s-a facut in baza prevederilor art.7 alin. (1) lit. b) respectiv in baza art. prevederilor art 74. alin.3 din Legea 98/2016 din Legea nr 98/2016 privind achizitiile publice cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru situatii de urgenta, perioada de depunere a ofertelor se poate reduce la 15 zile. Justificare: conform art. 74 alin. (3) din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare “În cazul în care o situaţie de urgenţă demonstrată în mod corespunzător de către autoritatea contractantă, face imposibil de respectat perioada prevăzută la alin.1, autoritatea contractantă poate stabili o perioadă redusă pentru depunerea ofertelor, care nu poate fi mai mică de 15 zile de la data transmiterii spre publicare a anunţului de participare"; Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare, care au fost adresate in termenul prevazut in anuntul de participare cu 5 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor . NOTA: Autoritatea contractanta nu este obligata sa raspunda solicitarilor de clarificari/informatii suplimentare care nu au fost adresate in termenul stabilit la sectiunea I.1 din Fisa de date a achizitiei. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 8
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
FULL SERVICE (CU PIESE DE SCHIMB) PENTRU SISTEM DE ANGIOGRAFIE PHILIPS ALLURAXPER FD10 10.09.24
Acord cadru servicii de reparare şi de întreţinere a parcului auto al Direcţiei Genarale de Salubritate Sector 3, cu furnizarea pieselor de schimb necesare pentru prestarea serviciilor solicitate  
Acordu-Cadru avand ca obiect: "ACHIZIŢIA ŞI TRANSPORTUL PARAPETELOR DEFORMABILE (elemente metalice) necesare drumurilor naţionale şi autostrăzilor aflate în administrarea C.N.A.I.R. - S.A." LOT 1 : Parapete nivel protecţie H1 şi H2, lăţime lucru W2 LOT 2 : Parapete nivel protecţie H1 şi H2, lăţime lucru W3 LOT 3 : Parapete nivel protecţie H1 şi H2, lăţime lucru W4 LOT 4 : Parapete nivel protecţie H3, lăţime lucru W4 LOT 5 : Parapete nivel protecţie H4b, lăţime lucru W2 LOT 6 : Parapete nivel protecţie H4b, lăţime lucru W3 LOT 7 : Parapete nivel protecţie H4b, lăţime lucru W4 LOT 8 : Elemente speciale metalice de siguranţă rutieră LOT 9 : Parapete nivel de protecţie H2 şi H3, pentru zone de rambleu cu acostament ingust  
Acord-cadru furnizare legume şi fructe pentru componentele funcţionale din subordinea D.G.A.S.P.C. Sector 5 02.08.21
Acord-cadru furnizare legume și fructe pentru componentele funcționale din subordinea D.G.A.S.P.C. Sector 5  
Acord-cadru furnizare legume și fructe pentru componentele funcționale din subordinea D.G.A.S.P.C. Sector 5  
Acord-cadru furnizare legume și fructe pentru componentele funcționale din subordinea D.G.A.S.P.C. Sector 5  
Acord cadru de furnizare Servere diverse tipuri - 9 loturi  
Acord-cadru de furnizare pâine albă, feliată şi ambalată 400 gr şi pâine integrală feliată şi ambalată, grâu întreg, 500 gr. pentru componentele funcţionale din subordinea D.G.A.S.P.C. Sector 5. 21.07.21
Acord-cadru furnizare conserve pentru componentele funcţionale din subordinea D.G.A.S.P.C. Sector 5 11.08.21