Acord-cadru de Furnizare ’'Fructe si legume proaspete impărtite in 7 Loturi’’, necesare pentru asigurarea hranei beneficiarilor institutionalizaţi în cadrul Centrelor pentru Copii, si Centrelor pentru Adulţi cu Dizabilităţi, aflate în subordineaDGASPC Botosani, în perioada 01.05.2023-30.04.2025.
DGASPC BOTOSANI va încheia acorduri cadru pentru furnizare fructe-legume pentru o perioada de 24 luni, cu maxim 3(trei) operatori ...
Acord-cadru de Furnizare ’'Fructe si legume proaspete impărtite in 7 Loturi’’, necesare pentru asigurarea hranei beneficiarilor institutionalizaţi în cadrul Centrelor pentru Copii, si Centrelor pentru Adulţi cu Dizabilităţi, aflate în subordineaDGASPC Botosani, în perioada 01.05.2023-30.04.2025.
DGASPC BOTOSANI va încheia acorduri cadru pentru furnizare fructe-legume pentru o perioada de 24 luni, cu maxim 3(trei) operatori economici. Se vor incheia 6(sase) contractele subsecvente prin reluarea competitiei inainte de incheierea fiecarui contract subsecvent cu operatorii economici semnatari ai acordului cadru care au pretul cel mai scazut pentru produsele fructe-legume (loturile) câstigate la acordul cadru în functie de necesitati, in vederea asigurarii hranei beneficiarilor institutionalizaţi în cadrul Centrelor pentru Copii si Centrelor pentru Adulţi cu Dizabilităţi aflate în subordinea DGASPC Botosani, în perioada 01.05.2023- 30.04.2023 si motivat de faptul că, la momentul demararii procedurii, datorită fluctuaţiei beneficiarilor din cadrul centrelor sociale
din subordinea D.G.A.S.P.C. Botosani şi diversităţii meniurilor zilnice ale acestora, nu se poate stabili cu exactitate cantitatea de produse necesară încheierii unui contract, raportată la nevoile proprii de hrană aferente unui an bugetar, beneficiarii trebuie hrăniţi în fiecare zi, cu meniuri diversificate, conform normativelor in vigoare, fără a exista însă informaţii certe cu privire la cantitatea totală
ce urmează să fie achiziţionată.
Produsele se vor livra la Centrele pentru Copii si Centrele pentru Adulţi cu Dizabilităţi in cantitatile, caracteristicile(specificatiile) tehnice şi în condiţiile solicitate în Caietul de sarcini.
Informatii legate de reluarea competitiei:
Atribuirea contractelor subsecvente se va face prin reluarea competitiei in SEAP.
- Elementele care fac obiectul reluarii competitiei- PRETUL
- Criteriul de atribuire pentru stabilirea operatorului caruia îi va fi atribuit contractul subsecvent: PRETUL CEL MAI SCAZUT/LOT.
În cazurile prevazute la art.118 alin.(1) lit. b),autoritatea contractanta reia competitia pe baza acelorasi termeni si conditii aplicate
pentru atribuirea acordului-cadru,detaliate acolo unde este necesar si completate daca este cazul cu alti termeni si conditii
prevazute în documentatia de atribuire elaborata în cadrul procedurii de atribuire a acordului-cadru, si cu respectarea urmatoarelor
reguli procedurale:
a) pentru fiecare contract subsecvent care urmeaza a fi atribuit, autoritatea contractanta consulta in SEAP operatorii economici semnatari ai acordul-cadru respectiv care sunt capabili sa execute contractul;
b) autoritatea contractanta beneficiara stabileste o perioada suficienta pentru depunerea ofertelor in SEAP pentru atribuirea contractului, tinând seama de elemente specifice precum complexitatea obiectului contractului si timpul necesar pentru transmiterea ofertelor in SEAP;
c) ofertele se depun în SEAP, iar acestea nu vor fi deschise pâna la expirarea perioadei stabilite de autoritatea contractanta.
d) Operatorii economici au dreptul ca în procesul de reofertare sa modifice elementul care face obiectul reluarii competitiei (PRETUL) numai în sensul îmbunatatirii acestuia si fara sa afecteze celelalte elementele/conditiile stabilite.
e) În cazul în care,în urma reofertarii,operatorul economic clasat pe primul loc în cadrul acordului cadru nu mai mentine si nici nu imbunatatette pretul ofertat autoritatea contractanta beneficiara va incheia contractul subsecvent cu operatorul economic clasat pe locul urmator care isi va mentine sau îmbunatatii pretul ofertat din acordul cadru.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatiilor suplimentare,,Raspunsul autoritatii contractante la aceste soilicitari va fi transmis cu cel putin 10 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea a ofertelor,conform OUG 107/2017;