Feedback
I.D.: 22012365

Formare pret achizitie servicii de actualizare a documentatiilor tehnico-economice si servicii generale de consultanta si management pentru ,,Reabilitare camin internat si cantina scoala Colegiul Brad Segal Tulcea

Data publicarii
28.08.17 Exista 55.897 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79311200-9 79411000-8 71314300-5 71319000 71241000-9
Termenul limita pentru depunere:
11.09.17
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
scopul eficientizarii energetice prin apelul de proiecte POR/2017/3/3.1/B/ITI/1 a internatului Colegiului Brad Segal, Unitatea Administrativ Teritoriala Municipiul Tulcea solicita agen?ilor economici oferte privind achizi?ionarea urmatoarelor tipuri de servicii pentru proiectul "Reabilitare camin internat ?i cantina ?coala Colegiul Brad Segal Tulcea”: ? Serviciul de realizare a studiului topografic ?i servicii de cadastru ?...
scopul eficientizarii energetice prin apelul de proiecte POR/2017/3/3.1/B/ITI/1 a internatului Colegiului Brad Segal, Unitatea Administrativ Teritoriala Municipiul Tulcea solicita agen?ilor economici oferte privind achizi?ionarea urmatoarelor tipuri de servicii pentru proiectul "Reabilitare camin internat ?i cantina ?coala Colegiul Brad Segal Tulcea”: ? Serviciul de realizare a studiului topografic ?i servicii de cadastru ?i publicitate imobiliara, ? Serviciul de actualizare a studiului geotehnic, ? Serviciul pentru actualizarea expertizei tehnice, ? Serviciul pentru actualizarea auditului energetic, ? Servicii pentru realizarea temei de proiectare ?i actualizarea Documentatiei de avizare a lucrarilor de interventie; ? Servicii de urbanism (elaborarea documenta?iilor necesare ob?inerii avizelor ?i acordurilor legale specificate in certificatul de urbanism, a avizului de mediu precum si orice alta documentatie necesara, si obtinerea în numele si pe seama Municipiului Tulcea a acestora, în conformitate cu prevederile legale în vigoare), inclusiv obtinerea Avizului Ministerul Educatiei; Servicii generale de consultanta si management (asistenta pentru elaborarea, completarea cererii de finantare în platforma electronica, de la depunerea dosarului cererii de finantare pâna la semnarea contractului de finantare ?i raspuns la eventuale clarificari solicitate de AM POR în timpul implementarii proiectului). U.A.T. Municipiul Tulcea este beneficiar al documenta?iilor tehnico-economice care au fost elaborate în anul 2009. Investi?ia propusa face parte din Programul anual de investi?ii 2017, aprobat prin Hotarârea Consiliului Local nr. 150/2017. Date ?i caracteristici tehnice: Cladirea este situata pe str. Babadag nr.150, Tulcea cu functiunea de camin internat ?i cantina, are regimul de înal?ime S+P+4E, suprafa?a construita este de 1057mp, numarul cadastral este 5427. Cladirea nu a fost reabilitata de la data punerii ei în func?iune, din anul 1970. Conform Programului Operational Regional 2014-2020, prin intermediul Axei prioritare 3 - Sprijinirea tranzi?iei catre o economie cu emisii scazute de carbon, Prioritatea de investi?ii 3.1 - Sprijinirea eficien?ei energetice, a gestionarii inteligente a energiei ?i a utilizarii energiei din surse regenerabile în infrastructurile publice, inclusiv în cladirile publice, ?i în sectorul locuin?elor, Opera?iunea B - Cladiri Publice (www.inforegio.ro), pot fi sprijinite activita?i/ac?iuni specifice realizarii de investi?ii pentru cresterea eficientei energetice a cladirii internatului, respectiv: • îmbunata?irea izola?iei termice a anvelopei cladirii (pere?i exteriori, ferestre, tâmplarie, plan?eu peste ultimul nivel, plan?eu peste subsol), a ?arpantelor ?i învelitoarelor, inclusiv masuri de consolidare a cladirii; • introducerea, reabilitarea ?i modernizarea, dupa caz, a instala?iilor pentru prepararea, distribu?ia ?i utilizarea agentului termic pentru încalzire ?i a apei calde menajere, a sistemelor de ventilare ?i climatizare, a sistemelor de ventilare mecanica cu recuperarea caldurii, inclusiv sisteme de racire pasiva, precum ?i achizi?ionarea ?i instalarea echipamentelor aferente ?i racordarea la sistemele de încalzire centralizata, dupa caz; • utilizarea surselor regenerabile de energie, pentru asigurarea necesarului de energie a cladirii; implementarea sistemelor de management energetic având ca scop îmbunata?irea eficien?ei energetice ?i monitorizarea consumurilor de energie (ex. achizi?ionarea, instalarea, între?inerea ?i exploatarea sistemelor inteligente pentru gestionarea ?i monitorizarea oricarui tip de energie pentru asigurarea conditiilor de confort interior); • înlocuirea corpurilor de iluminat fluorescent ?i incandescent cu corpuri de iluminat cu eficien?a energetica ridicata ?i durata mare de via?a, cu respectarea normelor si reglementarilor tehnice; • orice alte activita?i care conduc la îndeplinirea realizarii obiectivelor proiectului (înlocuirea/repararea/modernizarea lifturilor, înlocuirea circuitelor electrice, lucrari de demontare/montare a instala?iilor ?i echipamentelor montate, lucrari de repara?ii la fa?ade etc.); În acest sens, orice agent economic are posibilitatea de a transmite oferta de pret pentru achizitia publica a acestor servicii. Ofertele formulate în lei, având T.V.A.-ul mentionat separat pentru fiecare dotare în parte vor cuprinde mentionarea si descrierea obiectului achizitiei publice în cauza.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Modul de formare a pretului de achizitionare a serviciilor de actualizare a documentatiei tehnico-economica si consultanta pentru intocmirea si depunerea cererii de finantare 07.09.17
Lucrari de constructie pentru obiectivul "MODERNIZARE DRUMURI AGRICOLE , COMUNA VACARENI , JUD. TULCEA" 17.02.14
Lucrari d constructie pentru obiectivul MODERNIZARE DRUMURI AGRICOLE, COMUNA vACARENI, JUD. TULCEA  
Lucrari d constructie pentru obiectivul MODERNIZARE DRUMURI AGRICOLE, COMUNA vACARENI, JUD. TULCEA 28.05.14
Actualizare documentatie Lucrari de construc?ie pentru obiectivul "Modernizare drumuri agricole, comuna Vacareni, jud. Tulcea” 29.11.13
Lucrari de construc?ie pentru obiectivul "Modernizare drumuri agricole, comuna Vacareni, jud. Tulcea” 29.11.13
Formare pret achizitie servicii de realizare a documentatiei de avizare a lucrarilor de interventie si servicii generale de consultanta si management pentru proiectul Modernizarea sediului primariei Municipiului Tulcea 29.08.17
modul de formare a pretului de achizitionare a serviciilor de marketing proiectul «Promovarea Municipiului Tulcea prin realizarea, publicarea de materiale de informare care asigura legatura indispensabila a teritoriului FLAG cu turistii» 04.12.17
Modul de formare a pretului de achizitionare a serviciilor de marketing privind proiectul ,,Promovarea municipiului Tulcea prin realizarea, publicarea de materiale de informare care asigura legatura indispensabila a teritoriului FLAG cu turistii 06.10.17
Modul de formare a pretului MODIFICARE ANUNT CONSULTARE PIATA MC0008616 01.09.17