Finalizare lucrari de executie la sub-proiectul "Reabilitare si extindere retea de distributie apa, reabilitare si extindere retea de canalizare menajera in localitatea Breaza, judetul Prahova" cuprins in Proiectul: Sistem integrat de reabilitare a sistemelor de alimentare cu apa si canalizare, a statiilor de tratare a apei potabile si statiilor de epurare a apelor uzate in localitatile cu o populatie de pana la 50.000 de l...
Finalizare lucrari de executie la sub-proiectul "Reabilitare si extindere retea de distributie apa, reabilitare si extindere retea de canalizare menajera in localitatea Breaza, judetul Prahova" cuprins in Proiectul: Sistem integrat de reabilitare a sistemelor de alimentare cu apa si canalizare, a statiilor de tratare a apei potabile si statiilor de epurare a apelor uzate in localitatile cu o populatie de pana la 50.000 de locuitori''.
Valoarea estimata a constractului este de 685.400,66 euro, respectiv 3.064.494,89 lei, fara TVA, (1 euro = 4,4711 lei/25.09.2013), compusa din:
- Capitolul 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza = 661.300.66 euro, respectiv 2.956.741,38 lei;
- Subcapitolul 5.1 Organizare de santier = 8.900 euro, respectiv 39.792,79 lei;
- Cheltuieli pentru probe tehnologice si teste (subcapitolul 6.2) = 15.200 euro, respectiv 67.960,72 lei.
Indicatorii tehnico-economici au fost aprobati prin Ordinul MDRAP nr. 779 din 20.05.2014 si sunt calculati la un curs de schimb lei/euro: 1 euro = 4,4711 lei din data de 25.09.2013.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul periodei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare. Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.