Activitati: 1. Servicii de inregistrare si difuzare de televiziune: post cultural cu acoperire nationala; 2. Organizare jurizare concurs: 6 membrii juriu si 1 presedinte juriu alcatuit din personalitati ale vietii culturale, specialisti în folclor muzical, etnografie, etc. 3. Servicii artistice prestate de artisti profesionisti consacra?i în tara artisti interpreti de muzica populara: GRUP VOCAL FELEICIAN FARCASIU; STANA ST...
Activitati: 1. Servicii de inregistrare si difuzare de televiziune: post cultural cu acoperire nationala; 2. Organizare jurizare concurs: 6 membrii juriu si 1 presedinte juriu alcatuit din personalitati ale vietii culturale, specialisti în folclor muzical, etnografie, etc. 3. Servicii artistice prestate de artisti profesionisti consacra?i în tara artisti interpreti de muzica populara: GRUP VOCAL FELEICIAN FARCASIU; STANA STEPANESCU; DOREL VISAN; DUMITRU FARCAS; SAVA NEGREAN BRUDASCU; FLOREA TUDOR; ANDREEA GHITIU - LAUREATA 2016; EMILIA DOROBANTU; DINU IANCU SALAJANU; CORNELIA SI LUPU REDNIC; IULIANA TUDOR – PREZENTATOR sau similari; 4. Organizare premiere: ? Marele premiu-; Premiul I; Premiul II; Premiul III; ? Premiul de popularitate; Premiul special Felician Farcasiu-; Premiul UAIFMR- 5. Servicii artistice prestate de orchestra de muzica populara de minim 18 solisti care sa aiba in componenta cel putin: 1 tambal, 2 contrabas, 2 acordeoane, 6 viori, 2 saxafon, 2 taragot, 1 baterist, 1 nai, 1 dirijor; 6. Servicii de sonorizare si lumini care sa asigure o calitatea necesara inregistrarii si difuzarii spectacolului concurs la TV; 7. Asigurare cazarea si masa pentru 60 persoane/ 3 zile / 3 nopti (7 membri ai juriului + 15 concurenti + 6 membri orchestra + 10 operatori TV + 16 artisti interpreti + 6 oficialitati); 8. Asigurare aranjamente florale: 50BUCx40 LEI; 9. Asigurare catering 10. Asigurarea promovarii manifestatiei se va face prin MATERIALE PUBLICITARE:pop up 3x3m personalizat-1bucx1175lei; pop up 3x4m personalizat-1bucx1218lei; bilete personalizate-1000bucx0,35lei; servicii design grafic materiale publicitare-1x1000lei; invitatii cu plic-130bucx1lei; program festival-205bucx0,80lei; afise a0-30bucx25lei; afise a2-50bucx6,5lei; plachete personalizate-1bucx310lei+7bucx150lei; benner personalizat-40mpx45lei; mesh personalizat-40mpx45lei; diplome personalizate-50bucx5lei, mape 25bucx10lei; spot audio 1bucx600lei; 11. Asigurarea de servicii promovare servicii de publicitate si crearea identitatii vizuale a evenimentului - contactarea facebook si principalele unitati de media din zona pentru promovarea evenimentului; 12. Prestare servicii foto video pentru inregistrarea evenimentului; 13. Servicii de inregistrare si transmitere live (cu legatura de tip ISDN sau echivalent) radio cu acoperire nationala ; 14. Inchiriere un ecran led 2x3m pentru decor scena; 15. Inchiriere sistem de lumini capabile sa ofere o luminozitate optima pentru inregistrare si redare la televiziune; 16. Confectionare decor fundal scena compus dintr-o casuta taraneasca 1bucx4140lei si 4 pantaloni cu dimensiunea de 1,5x6m - 4bucx1840lei