Autoritatea contractantă intenţionează să încheie un acord-cadru de achiziție de produse pentru fiecare lot în parte, pentru
o perioadă de 24 luni, cu un singur operator economic, fără reluarea competiției, constând în achiziția de:lot 1: - Fes: minim
500 și maxim 30.000 bucăți, conform specificațiilor tehnice anexate la caietul de sarcini;lot 2:- Pelerină ploaie: minim 500
și maxim 15.000 bucati, conform ...
Autoritatea contractantă intenţionează să încheie un acord-cadru de achiziție de produse pentru fiecare lot în parte, pentru
o perioadă de 24 luni, cu un singur operator economic, fără reluarea competiției, constând în achiziția de:lot 1: - Fes: minim
500 și maxim 30.000 bucăți, conform specificațiilor tehnice anexate la caietul de sarcini;lot 2:- Pelerină ploaie: minim 500
și maxim 15.000 bucati, conform specificațiilor tehnice anexate la caietul de sarcini;Cantitatea estimată care va face obiectul
contractului subsecvent:lot 1: - Fes: minim 50 și maxim 7.500 bucăți;lot 2:- Pelerină ploaie: minim 50 și maxim 3.500 bucăți;Valoarea
celui mai mare contract subsecvent va fi de:• 900.000,00 lei fără TVA pentru Lotul nr. 1;• 2.520.000,00 lei fără TVA pentru
Lotul nr. 2;Termenul de livrare al produselor pentru toate loturile este de 4 luni de la data semnării contractului subsecvent
de către ultima parte, cu excepția contractelor subsecvente încheiate pentru echiparea absolvenților de școli militare (pentru
o cantitate maximă de 500 bucati/perechi) care vor avea un termen de livrare de 2 luni.Autoritatea contractantă va răspunde
în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificare/informațiilor suplimentare, o singură dată, în a 11-a zi înainte
de termenul limită de depunere a ofertelor, în măsura în care aceste solicitări au fost transmise în termenul menționat la
SECTIUNEA I, respectiv 19 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor, astfel: – Număr de zile până la
care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 19; – Termen de răspuns al autorității
la solicitările de clarificare/informatii suplimentare – a 11- a zi;Pentru respectarea principiului tratamentului egal, operatorii
economici interesați vor respecta prevederile notificării ANAP nr. 247 cu privire la modalitatea de transmitere a solicitărilor
de clarificări și a informațiilor suplimentare la documentațiile de atribuire / răspunsurile formulate în cazul desfășurării
procedurilor de atribuire a contractelor de achiziție publică prin intermediul mijloacelor electronice (on-line), în sensul
că documentele atașate la secțiunea "Intrebări" NU VOR CONTINE DATELE DE IDENTIFICAREA ALE ACESTORA, intrucat acestea vor
deveni publice în momentul transmiterii răspunsului de către autoritatea contractantă!