Feedback
I.D.: 99624582

Fes și pelerină ploaie – uniforma de serviciu

Data publicarii
08.07.24 Exista 432.142 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
35811200
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractantă intenţionează să încheie un acord-cadru de achiziție de produse pentru fiecare lot în parte, pentru o perioadă de 24 luni, cu un singur operator economic, fără reluarea competiției, constând în achiziția de:lot 1: - Fes: minim 500 și maxim 30.000 bucăți, conform specificațiilor tehnice anexate la caietul de sarcini;lot 2:- Pelerină ploaie: minim 500 și maxim 15.000 bucati, conform ...
Autoritatea contractantă intenţionează să încheie un acord-cadru de achiziție de produse pentru fiecare lot în parte, pentru o perioadă de 24 luni, cu un singur operator economic, fără reluarea competiției, constând în achiziția de:lot 1: - Fes: minim 500 și maxim 30.000 bucăți, conform specificațiilor tehnice anexate la caietul de sarcini;lot 2:- Pelerină ploaie: minim 500 și maxim 15.000 bucati, conform specificațiilor tehnice anexate la caietul de sarcini;Cantitatea estimată care va face obiectul contractului subsecvent:lot 1: - Fes: minim 50 și maxim 7.500 bucăți;lot 2:- Pelerină ploaie: minim 50 și maxim 3.500 bucăți;Valoarea celui mai mare contract subsecvent va fi de:• 900.000,00 lei fără TVA pentru Lotul nr. 1;• 2.520.000,00 lei fără TVA pentru Lotul nr. 2;Termenul de livrare al produselor pentru toate loturile este de 4 luni de la data semnării contractului subsecvent de către ultima parte, cu excepția contractelor subsecvente încheiate pentru echiparea absolvenților de școli militare (pentru o cantitate maximă de 500 bucati/perechi) care vor avea un termen de livrare de 2 luni.Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificare/informațiilor suplimentare, o singură dată, în a 11-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor, în măsura în care aceste solicitări au fost transmise în termenul menționat la SECTIUNEA I, respectiv 19 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor, astfel: – Număr de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 19; – Termen de răspuns al autorității la solicitările de clarificare/informatii suplimentare – a 11- a zi;Pentru respectarea principiului tratamentului egal, operatorii economici interesați vor respecta prevederile notificării ANAP nr. 247 cu privire la modalitatea de transmitere a solicitărilor de clarificări și a informațiilor suplimentare la documentațiile de atribuire / răspunsurile formulate în cazul desfășurării procedurilor de atribuire a contractelor de achiziție publică prin intermediul mijloacelor electronice (on-line), în sensul că documentele atașate la secțiunea "Intrebări" NU VOR CONTINE DATELE DE IDENTIFICAREA ALE ACESTORA, intrucat acestea vor deveni publice în momentul transmiterii răspunsului de către autoritatea contractantă!
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu