Autoritatea contractantă intenţionează să încheie un acord-cadru de achiziţie de produse pentru fiecare lot în parte, pentru o perioadă de 24 luni, cu un singur operator economic, fără reluarea competiţiei, constând în achiziţia de:
lot 1:
- Fes: minim 500 şi maxim 30.000 bucăţi, conform specificaţiilor tehnice anexate la caietul de sarcini;
lot 2:
- Pelerină ploaie: minim 500 şi maxim 15.000 bucati, conform specificaţiil...
Autoritatea contractantă intenţionează să încheie un acord-cadru de achiziţie de produse pentru fiecare lot în parte, pentru o perioadă de 24 luni, cu un singur operator economic, fără reluarea competiţiei, constând în achiziţia de:
lot 1:
- Fes: minim 500 şi maxim 30.000 bucăţi, conform specificaţiilor tehnice anexate la caietul de sarcini;
lot 2:
- Pelerină ploaie: minim 500 şi maxim 15.000 bucati, conform specificaţiilor tehnice anexate la caietul de sarcini;
Cantitatea estimată care va face obiectul contractului subsecvent:
lot 1:
- Fes: minim 50 şi maxim 7.500 bucăţi;
lot 2:
- Pelerină ploaie: minim 50 şi maxim 3.500 bucăţi;
Valoarea celui mai mare contract subsecvent va fi de:
• 900.000,00 lei fără TVA pentru Lotul nr. 1;
• 2.520.000,00 lei fără TVA pentru Lotul nr. 2;
Termenul de livrare al produselor pentru toate loturile este de 4 luni de la data semnării contractului subsecvent de către ultima parte, cu excepţia contractelor subsecvente încheiate pentru echiparea absolvenţilor de şcoli militare (pentru o cantitate maximă de 500 bucati/perechi) care vor avea un termen de livrare de 2 luni.
Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare, o singură dată, în a 11-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor, în măsura în care aceste solicitări au fost transmise în termenul menţionat la SECTIUNEA I, respectiv 19 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor, astfel:
– Număr de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 19;
– Termen de răspuns al autorităţii la solicitările de clarificare/informatii suplimentare – a 11- a zi;
Pentru respectarea principiului tratamentului egal, operatorii economici interesaţi vor respecta prevederile notificării ANAP nr. 247 cu privire la modalitatea de transmitere a solicitărilor de clarificări şi a informaţiilor suplimentare la documentaţiile de atribuire / răspunsurile formulate în cazul desfăşurării procedurilor de atribuire a contractelor de achiziţie publică prin intermediul mijloacelor electronice (on-line), în sensul că documentele ataşate la secţiunea "Intrebări" NU VOR CONTINE DATELE DE IDENTIFICAREA ALE ACESTORA, intrucat acestea vor deveni publice în momentul transmiterii răspunsului de către autoritatea contractantă!