Feedback
I.D.: 83563462

Fes şi pelerină ploaie – uniforma de serviciu

Data publicarii
18.06.23 Exista 422.867 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
35811200-4
Termenul limita pentru depunere:
04.08.23
Pretul estimativ:
420.000,00 RON - 14.400.000,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 18.06.23 Publicat la 30.06.23 Publicat la 04.07.23
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractantă intenţionează să încheie un acord-cadru de achiziţie de produse pentru fiecare lot în parte, pentru o perioadă de 24 luni, cu un singur operator economic, fără reluarea competiţiei, constând în achiziţia de: lot 1: - Fes: minim 500 şi maxim 30.000 bucăţi, conform specificaţiilor tehnice anexate la caietul de sarcini; lot 2: - Pelerină ploaie: minim 500 şi maxim 15.000 bucati, conform specificaţiil...
Autoritatea contractantă intenţionează să încheie un acord-cadru de achiziţie de produse pentru fiecare lot în parte, pentru o perioadă de 24 luni, cu un singur operator economic, fără reluarea competiţiei, constând în achiziţia de: lot 1: - Fes: minim 500 şi maxim 30.000 bucăţi, conform specificaţiilor tehnice anexate la caietul de sarcini; lot 2: - Pelerină ploaie: minim 500 şi maxim 15.000 bucati, conform specificaţiilor tehnice anexate la caietul de sarcini; Cantitatea estimată care va face obiectul contractului subsecvent: lot 1: - Fes: minim 50 şi maxim 7.500 bucăţi; lot 2: - Pelerină ploaie: minim 50 şi maxim 3.500 bucăţi; Valoarea celui mai mare contract subsecvent va fi de: • 900.000,00 lei fără TVA pentru Lotul nr. 1; • 2.520.000,00 lei fără TVA pentru Lotul nr. 2; Termenul de livrare al produselor pentru toate loturile este de 4 luni de la data semnării contractului subsecvent de către ultima parte, cu excepţia contractelor subsecvente încheiate pentru echiparea absolvenţilor de şcoli militare (pentru o cantitate maximă de 500 bucati/perechi) care vor avea un termen de livrare de 2 luni. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare, o singură dată, în a 11-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor, în măsura în care aceste solicitări au fost transmise în termenul menţionat la SECTIUNEA I, respectiv 19 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor, astfel: – Număr de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 19; – Termen de răspuns al autorităţii la solicitările de clarificare/informatii suplimentare – a 11- a zi; Pentru respectarea principiului tratamentului egal, operatorii economici interesaţi vor respecta prevederile notificării ANAP nr. 247 cu privire la modalitatea de transmitere a solicitărilor de clarificări şi a informaţiilor suplimentare la documentaţiile de atribuire / răspunsurile formulate în cazul desfăşurării procedurilor de atribuire a contractelor de achiziţie publică prin intermediul mijloacelor electronice (on-line), în sensul că documentele ataşate la secţiunea "Intrebări" NU VOR CONTINE DATELE DE IDENTIFICAREA ALE ACESTORA, intrucat acestea vor deveni publice în momentul transmiterii răspunsului de către autoritatea contractantă!
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu