Feedback
I.D.: 61594626

Ferestre din PVC

Data publicarii
05.10.21 Exista 98.252 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
44221000-5
Termenul limita pentru depunere:
07.10.21
Pretul estimativ:
21.008,40 RON - 21.008,40 RON
Documente participare:
  1. caiet sarcini ferestre CSCCNS.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Ofertantul trebuie să confecţioneze şi să monteze la Complexul de Servicii Comunitare pentru Copilul cu Nevoi Speciale Tg-Jiu, Gorj, str. Dumbrava, nr. 34, 20 buc Fereastră PVC, 4,5 cm grosime, 2160 mm lăţime, 1760 mm înălţime, 4 camere, geam termopan, clar + lowe, dublă deschidere, plasă insecte, 3 canate verticale (cu deschidere la mijloc), dimensiune: latime 720 mm, inaltime 1190 mm + 2 canate orizontale deasupra celor...
Ofertantul trebuie să confecţioneze şi să monteze la Complexul de Servicii Comunitare pentru Copilul cu Nevoi Speciale Tg-Jiu, Gorj, str. Dumbrava, nr. 34, 20 buc Fereastră PVC, 4,5 cm grosime, 2160 mm lăţime, 1760 mm înălţime, 4 camere, geam termopan, clar + lowe, dublă deschidere, plasă insecte, 3 canate verticale (cu deschidere la mijloc), dimensiune: latime 720 mm, inaltime 1190 mm + 2 canate orizontale deasupra celor verticale ; dimensiune 1100 mm latime si 570 inaltime(fixe, fără deschidere). ATENŢIE: Dimensiunile prezentate sunt cu caracter informativ, ofertantul castigator, fiind obligat sa stabileasca la fata locului, dimensiunile reale de montaj. In pretul ofertat va fi inclus transportul, montajul şi reparaţiile aferente in jurul tocului ferestrelor montate. Ofertantul va emite factura pentru produsele livrate, conform comenzii emise, cu datele de identificare ale achizitorului şi ale beneficiarului efectiv, respectiv, datele de identificare ale DGASPC Gorj şi CSCCNS Tg Jiu. Achizitorul se obligă: 1. să achiziţioneze produsele în cantităţile solicitate în prezentul caiet de sarcini. 2. să efectueze recepţia produselor livrate şi să întocmească documentele corespunzătoare; 3. să plătească produsele livrate; Plata se face cu ordin de plată, în cont de trezorerie, conform art. 6 din Legea72/2013, respectiv în termen de 30 de zile calendaristice de la data efectuării recepţiei, respectiv de la data remedierii tuturor deficienţelor constatate cu ocazia recepţiei, iar autoritatea contractantă a primit factura ori cererea echivalentă de plată la data recepţiei ori anterior acestei date; Preţul este ferm şi nu se ajustează. Nu se acceptă efectuarea plăţilor în avans.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu