Ofertantul trebuie să confecţioneze şi să monteze produsele menţionate în Anexa nr. 1 la Formular nr. 2 – conform prezentului caiet de sarcini, la sediul CIA Dobriţa, respectiv UP Sf Constantin Tg Cărbuneşti.
Ofertantul va asigura demontarea tâmplăriei existente şi va lua toate măsurile astfel încât să nu producă stricăciuni la spaleţii zidăriei.
În situaţia în care, în procesul de demontare a tâmplăriei existente, of...
Ofertantul trebuie să confecţioneze şi să monteze produsele menţionate în Anexa nr. 1 la Formular nr. 2 – conform prezentului caiet de sarcini, la sediul CIA Dobriţa, respectiv UP Sf Constantin Tg Cărbuneşti.
Ofertantul va asigura demontarea tâmplăriei existente şi va lua toate măsurile astfel încât să nu producă stricăciuni la spaleţii zidăriei.
În situaţia în care, în procesul de demontare a tâmplăriei existente, ofertantul va produse stricăciuni la spaleţii zidăriei, va efectua reparaţiile fără costuri suplimentare.
Termen de execuţie: 10 zile de la transmiterea comenzii.
Ofertantul va emite factura pentru produsele livrate, conform comenzilor emise, cu datele de identificare ale achizitorului şi ale beneficiarului efectiv, respectiv, datele de identificare ale DGASPC Gorj şi CIA Dobriţa, respectiv DGASPC Gorj şi UP Sf Constantin Tg Cărbuneşti.
Achizitorul se obligă:
1. să achiziţioneze produsele în cantităţile solicitate în prezentul caiet de sarcini.
2. să efectueze recepţia produselor livrate şi să întocmească documentele corespunzătoare;
3. să plătească produsele livrate;
Plata se face cu ordin de plată, în cont de trezorerie, conform art. 6 din Legea72/2013, respectiv în termen de 30 de zile calendaristice de la data efectuării recepţiei, respectiv de la data remedierii tuturor deficienţelor constatate cu ocazia recepţiei, iar autoritatea contractantă a primit factura ori cererea echivalentă de plată la data recepţiei ori anterior acestei date;
Preţul este ferm şi nu se ajustează.
Nu se acceptă efectuarea plăţilor în avans.