Feedback
I.D.: 55648185

Extindere sistem informatic integrat" pentru proiectul "Continuarea simplificării procedurilor administrative şi reducerea birocraţiei pentru cetăţeni prin digitalizarea serviciilor publice", Cod SMIS 136133, finanţat prin POCA CP13/2019

Data publicarii
02.04.21 Exista 168.847 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
48000000-8 30213200-7 32570000-9 48820000-2 72212517-6 80510000-2
Termenul limita pentru depunere:
07.05.21
Pretul estimativ:
1.877.956,00 RON - 1.877.956,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 02.04.21 Publicat la 13.04.21 Publicat la 16.04.21 Publicat la 21.04.21
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectivul general al proiectului constă în implementarea unor măsuri de simplificare pentru cetăţeni, în corespondenta cu Planul integrat pentru simplificarea procedurilor administrative aplicabile cetăţenilor din perspectiva front-office, dar si back-office prin introducerea unor soluţii aplicative noi şi integrarea cu cele existente, în scopul digitalizării fluxurilor de lucru, pentru reducerea timpului de procesare a ce...
Obiectivul general al proiectului constă în implementarea unor măsuri de simplificare pentru cetăţeni, în corespondenta cu Planul integrat pentru simplificarea procedurilor administrative aplicabile cetăţenilor din perspectiva front-office, dar si back-office prin introducerea unor soluţii aplicative noi şi integrarea cu cele existente, în scopul digitalizării fluxurilor de lucru, pentru reducerea timpului de procesare a cererilor cetăţenilor si asigurarea accesului online la serviciile publice gestionate de Municipiul Târnăveni din domeniul urbanismului, asistenţei sociale şi siguranţei şi ordinii publice. Prin extinderea sistemului informatic integrat se urmăreşte reducerea în continuare a birocraţiei şi simplificarea procedurilor, atât pentru cetăţeni şi mediul de afaceri, cat şi la nivel inter şi intra-instituţional, eficientizarea activităţii administraţiei publice (din perspectiva costurilor şi timpului de reacţie) şi creşterea gradului de transparenta şi integritate în prestarea serviciilor, contribuind totodată la creşterea gradului de satisfacţie al cetăţeanului şi la îmbunătăţirea imaginii administraţiei publice. Astfel, prin prezentul proiect se urmăreşte creşterea gamei de servicii oferite în sistem electronic, disponibilitate extinsa a serviciilor electronice către cetăţeni, creşterea eficientei în tratarea solicitărilor. În acest sens este avuta în vedere extinderea funcţionalităţilor sistemului informatic actual în vederea digitalizării unor servicii furnizate de instituţie din domeniul urbanismului, asistenţei sociale şi siguranţei şi ordinii publice. Digitalizarea serviciilor publice în cadrul acestui proiect va urmări respectarea următoarelor principii cheie: - Reducerea timpului de livrare a serviciului public de către cetăţeni; - Reducere număr participanţi la proces: implicarea în cadrul procesului doar a participanţilor care aduc valoare adăugată procesului, respectiv implicarea participanţilor care prin prisma rolului şi/sau informaţiilor care le furnizează pot influenţa livrarea serviciului public; - Digital în mod implicit: design de servicii publice care sunt simplu de utilizat de către toată lumea şi se bazează pe tehnologii digitale; - Abordare focalizată pe cetăţean: dezvoltarea de servicii publice mai bune, care sa deservească nevoile oamenilor şi care sunt facile a fi utilizate; - Simplificarea procedurilor: reducerea numărului de interacţiuni dintre cetăţean şi administraţia publică în vederea obţinerii serviciului public; - O singură dată: presupune ca o informaţie existentă deja în cadrul adminsitraţiei publice locale să aibă un singur compartiment responsabil si să fie accesata în mod direct de către alte compartimente, fără a fi necesară implicarea cetăţeanului; - Reducerea costurilor administrative. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificările si completările ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achiziţie publica are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare in legătura cu documentaţia de atribuire. este de 18 zile înainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu art.161 alineatul (2) din Legea 98/2016, cu modificările si completările ulterioare, răspunsul autorităţii contractante la aceste solicitări trebuie să fie transmis in ziua a 11-a înainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de consultanta si expertiza tehnica IT in domeniul e-guvernarii  
Furnizare Sistem informatic de management pentru transport public  
Modernizare Sistem informatic Primaria Municipiului Târnăveni pentru implementarea proiectului "Planificare strategică şi simplificarea procedurilor administrative la nivelul Municipiului Târnăveni", Cod SMIS 129682 finanţat prin Apel POCA/471/2/1/ Introducerea de sisteme şi standarde comune în administraţia publică locală ce optimizează procesele orientate către beneficiari în concordanţă cu SCAP 16.04.20
SERVICII DE CONSULTANŢĂ ÎN ELABORAREA STRATEGIEI DE DEZVOLTARE INTEGRATĂ A MUNICIPIULUI TÂRNĂVENI 2021-2027 pentru implementarea proiectului " Planificare strategică şi simplificarea procedurilor administrative la nivelul Municipiului Târnăveni", Cod SMIS 129682 finanţat prin Apel POCA/471/2/1/ (CP12/2018 pentru regiunile mai puţin dezvoltate) "Fundamentarea deciziilor, planificare strategică şi măsuri de simplificare pentru cetăţeni la nivelul administraţiei publice locale din regiunile mai puţin dezvoltate" Obiectivul Specific 2.1: Introducerea de sisteme şi standarde comune în administraţia publică locală ce optimizează procesele orientate către beneficiari în concordanţă cu SCAP 26.05.20
Diverse servicii de dezvoltare de software si sisteme informatice  
Furnizare Sistem informatic de management pentru transport public  
Achizitia serviciilor de mentorat - 240 de scolari si 182 de parinti 20.04.21
Serviciile de organizare conferinţă de închidere a proiectului -cod SMIS 135925  
Servicii de analiză şi/sau consultanţă tehnică IT conexe proiectelor de digitalizare.  
Proiectarea şi execuţia lucrărilor pentru realizarea obiectivului de investitii "Cresterea sigurantei pacientilor in structuri spitalicesti publice, care utilizeaza fluide medicale" 10.04.23