Obiectivul general al proiectului constă în implementarea unor măsuri de simplificare pentru cetăţeni, în corespondenta cu Planul integrat pentru simplificarea procedurilor administrative aplicabile cetăţenilor din perspectiva front-office, dar si back-office prin introducerea unor soluţii aplicative noi şi integrarea cu cele existente, în scopul digitalizării fluxurilor de lucru, pentru reducerea timpului de procesare a ce...
Obiectivul general al proiectului constă în implementarea unor măsuri de simplificare pentru cetăţeni, în corespondenta cu Planul integrat pentru simplificarea procedurilor administrative aplicabile cetăţenilor din perspectiva front-office, dar si back-office prin introducerea unor soluţii aplicative noi şi integrarea cu cele existente, în scopul digitalizării fluxurilor de lucru, pentru reducerea timpului de procesare a cererilor cetăţenilor si asigurarea accesului online la serviciile publice gestionate de Municipiul Târnăveni din domeniul urbanismului, asistenţei sociale şi siguranţei şi ordinii publice.
Prin extinderea sistemului informatic integrat se urmăreşte reducerea în continuare a birocraţiei şi simplificarea procedurilor, atât pentru cetăţeni şi mediul de afaceri, cat şi la nivel inter şi intra-instituţional, eficientizarea activităţii administraţiei publice (din perspectiva costurilor şi timpului de reacţie) şi creşterea gradului de transparenta şi integritate în prestarea serviciilor, contribuind totodată la creşterea gradului de satisfacţie al cetăţeanului şi la îmbunătăţirea imaginii administraţiei publice.
Astfel, prin prezentul proiect se urmăreşte creşterea gamei de servicii oferite în sistem electronic, disponibilitate extinsa a serviciilor electronice către cetăţeni, creşterea eficientei în tratarea solicitărilor.
În acest sens este avuta în vedere extinderea funcţionalităţilor sistemului informatic actual în vederea digitalizării unor servicii furnizate de instituţie din domeniul urbanismului, asistenţei sociale şi siguranţei şi ordinii publice.
Digitalizarea serviciilor publice în cadrul acestui proiect va urmări respectarea următoarelor principii cheie:
- Reducerea timpului de livrare a serviciului public de către cetăţeni;
- Reducere număr participanţi la proces: implicarea în cadrul procesului doar a participanţilor care aduc valoare adăugată procesului, respectiv implicarea participanţilor care prin prisma rolului şi/sau informaţiilor care le furnizează pot influenţa livrarea serviciului public;
- Digital în mod implicit: design de servicii publice care sunt simplu de utilizat de către toată lumea şi se bazează pe tehnologii digitale;
- Abordare focalizată pe cetăţean: dezvoltarea de servicii publice mai bune, care sa deservească nevoile oamenilor şi care sunt facile a fi utilizate;
- Simplificarea procedurilor: reducerea numărului de interacţiuni dintre cetăţean şi administraţia publică în vederea obţinerii serviciului public;
- O singură dată: presupune ca o informaţie existentă deja în cadrul adminsitraţiei publice locale să aibă un singur compartiment responsabil si să fie accesata în mod direct de către alte compartimente, fără a fi necesară implicarea cetăţeanului;
- Reducerea costurilor administrative.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificările si completările ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achiziţie publica are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare in legătura cu documentaţia de atribuire. este de 18 zile înainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
In conformitate cu art.161 alineatul (2) din Legea 98/2016, cu modificările si completările ulterioare, răspunsul autorităţii contractante la aceste solicitări trebuie să fie transmis in ziua a 11-a înainte de termenul limita de depunere a ofertelor.