Extindere sistem informatic integrat pentru proiectul "Planificare strategică şi simplificarea procedurilor administrative în Municipiul Râmnicu Sărat" , Cod SIPOCA/SMIS: 781/135535
Obiectivul general al proiectului constă în implementarea unor măsuri de simplificare pentru cetăţeni, în corespondenta cu Planul integrat pentru simplificarea procedurilor administrative aplicabile cetăţenilor din perspectiva front-office, dar ...
Extindere sistem informatic integrat pentru proiectul "Planificare strategică şi simplificarea procedurilor administrative în Municipiul Râmnicu Sărat" , Cod SIPOCA/SMIS: 781/135535
Obiectivul general al proiectului constă în implementarea unor măsuri de simplificare pentru cetăţeni, în corespondenta cu Planul integrat pentru simplificarea procedurilor administrative aplicabile cetăţenilor din perspectiva front-office, dar si back-office prin introducerea unor soluţii aplicative noi şi integrarea cu cele existente, în scopul digitalizării fluxurilor de lucru, pentru reducerea timpului de procesare a cererilor cetăţenilor si asigurarea accesului online la serviciile publice gestionate de Municipiul Râmnicu Sărat din domeniul urbanismului, asistenţei sociale şi siguranţei şi ordinii publice.
Prin extinderea sistemului informatic integrat se urmăreşte reducerea în continuare a birocraţiei şi simplificarea procedurilor, atât pentru cetăţeni şi mediul de afaceri, cat şi la nivel inter şi intra-instituţional, eficientizarea activităţii administraţiei publice (din perspectiva costurilor şi timpului de reacţie) şi creşterea gradului de transparenta şi integritate în prestarea serviciilor, contribuind totodată la creşterea gradului de satisfacţie al cetăţeanului şi la îmbunătăţirea imaginii administraţiei publice.
Astfel, prin prezentul proiect se urmăreşte creşterea gamei de servicii oferite în sistem electronic, disponibilitate extinsa a serviciilor electronice către cetăţeni, creşterea eficientei în tratarea solicitărilor.
În acest sens este avuta în vedere extinderea funcţionalităţilor sistemului informatic actual în vederea digitalizării unor servicii furnizate de instituţie din domeniul urbanismului, asistenţei sociale şi siguranţei şi ordinii publice.
Valoarea estimată a contractului este 2.191.814 Lei (fără TVA) incluzând următoarele produse şi servicii:
• pachet licenţe aplicaţii software: 1.053.652 lei (fără TVA);
• echipamente: 284.400 lei (fără TVA);
• servicii IT: 838.362 lei (fără TVA);
• servicii de instruire: 15.400 lei (fără TVA)
Termenul pana la care operatorii economici pot solicita clarificari, in conformitate cu prevederile art.160 alin. (2), coroborat cu art. 161 din Legea 98/2016 privind achizitiile publice cu modificarile si completarile ulterioare, este de 18 zile pana la termenul limita de depunerea ofertelor.. Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari (daca acestea au fost primite in termen), cu 12 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor .